Vožnja - Automobili

Novi Taycan kao ulazni model elitne Porsche linije

Kompanija Porsche nedavno je najavila novi dodatak Taycan liniji, a kao što je bilo očekivano, model je došao kao ulazna varijanta predstavljena prošle godine u Kini...

Spreman za tržišno predstavljanje tokom ovog proleća, 2021 Taycan model startovaće sa cenom od 65.687 evra, ne uključujući dostavu koja će koštati 1,110 evra, dok obrada i rukovanje dolaze besplatno. Ovo je cena manja za 19,648 evra od one sa kojom dolazi Taycan 4S linija.

Iako je ušteda u troškovima veoma zavidna, jasno je da se sa novim ulaznim modelom Taycan pojavljuje i nekoliko nedostataka. Pre svega, vredi navesti da ovaj automobil dolazi sa samo jednim električnim motorom zaduženim za pokretanje zadnje osovine i proizvodnju do 402 ks i 344 Nm obrtnog momenta. Ovo omogućuje automobilu da ubrza do stotke iz mesta za 5,1 sekund, pre nego što dostigne maksimalnu brzinu od 230 km/h.

Nemački brend nije pomenuo procenjeni prelazni opseg, ali model dolazi sa 79,2 kWh jakim baterijskim pakovanjem u standardnoj ponudi, tako da mi u Evropi možemo očekivati u okviru od oko 431 kilometra između dva punjenja.

Ukoliko sve ovo nije ni izdaleka dovoljno, kupci mogu poboljšati svoje modele sa Performance Battery Plus paketom, koji poseduje veći kapacitet od 93,4 kWh. Ovo povećanje u kilovatima poboljšava cifru prelaznog opsega i ona u tom slučaju iznosi 482 km, istovremeno tjunirajući motor, koji u tom slučaju proizvodi 469 ks i 357 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući ovoj dodatnoj snazi, automobil i dalje ubrzava do sto iz mesta u istom vremenskom roku, uprkos dodatnoj kilaži od 77,1 kg, za koju je zaslužno veće baterijsko pakovanje.

Kada su baterije na niskom nivou, vozači će biti veoma zahvalni tehnologiji brzog punjenja novog Taycan modela. Ovaj sistem omogućuje baterijama da sa pet stignu do osamdeset posto napunjenosti za svega 22,5 minuta, u idealnim uslovima.

Van pogonskog segmenta, ulazni model opsega Taycan poseduje blago redizajniran eksterijer, sa devetnaestoinčnim felnama srebrne boje, iza kojih se kriju crna kočiona klešta. Ovo je u kontrastu sa 4S verzijom, koja poseduje crvena klešta i polirane alu felne. Iako je jedva vredno pomena, kompanija Porsche je ipak naglasila da su tu krila, pragovi i difuzor, identični onim na modelu 4S, tako da točkovi ostaju jedino po čemu ih kupci mogu razlikovati.

Po pitanju opreme, bazni Taycan dolazi sa standardnim LED farovima, 10,9 inča velikim informativno zabavnim sistemom i Porsche Active Suspension Management funkcijom. Dodatni asortiman opcija biće takođe dostupan, a on uključuje vazdušno vešanje, točkove od 20 i 21 inča, kao i površinski premazane i keramički obložene kočnice.

N.Đ.

Izvor: Carscoops

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group