Novi erotski triler sa Ben Aflekom i Anom de Armas podelio kritiku

Deep Water naslov baziran je na istoimenom romanu iz 1957. godine i krenuo je sa snimanjem 2019. ali je zbog brojnih poznatih razloga odlagan nekoliko puta...

Sada, publika će konačno imati priliku da vidi ovaj film jer je od juče premijerno krenuo da se prikazuje na Hulu platformi. Sa druge strane, sudeći prema dosadašnjim ocenama, veoma je teško reći da li će ovaj novi triler biti vredan gledanja uopšte.

Aflek i De Armasova u ovom naslovu igraju bračni par čiji komplikovani odnos predstavlja glavnu tematiku i opasnu igru u koju niko ne bi trebalo da se upušta.

Kako zvanični sinopsis glasi: „Bazirano na slavnom romanu popularnog pisca misterija, Patricije Hajsmit, Deep Water nas vodi unuar bračnog života naizgled savršenog para, Vika i Melinde, koje glume Aflek i De Aramsova, kako bi nam otkrio opasne umne igre koje se odvijaju i koje se događaju ljudima koji su uhvaćeni u njihovim vrtlozima“.

Dok jedan kraj kritičkog mišljenja ceni rad četrdesetdevetogodišnjeg Afleka i tridesetrogodišnje De Armasove, dajući dobru ocenu filmu zbog oživljavanja čitavog žanra, Gardian mu je dao svega dve zvezdice, pa čak i kritikovao performanse dveju zvezda.

Piter Bredšou je izjavio: „Deep Water deluje kao velika količina oblikovanog i editovanog materijala, koji poseduje čudne praznine i elizije. De Armasova se ponaša kao da se nalazi u nekoj vreloj reklami za kolonjsku vodu, dok Aflek deluje kao da je dobio šaku lekova za bolove pre nego što su kamere krenule sa snimanjem“.

Sa druge strane, ovo je u potpunoj suprotnosti sa onim što je Polygon naveo, opisujući Aflekovu reinterpretaciju Vika neverovantom: „Aflekova izvedba je brilijantno modulirana. Većim delom on Vika naseljuje užasavajućom inertnošću, uvećanom zbog njegove fizičke veličine. Dok se mračno nazire u kadru, čak i njegova strnjika frizura deluje depresivno, a sve to može delovati kao svesna samoparodija čuvenog mima „tužni Aflek“. Međutim, tu su takođe i momenti koji predstavljaju daleko oštriju stranu priče. Prethodni Melindin momak nestaje pod nerazjašnjenim okolnostima, dok ranije u filmu, Vik zastrašue jednog od njenih poslednjih momaka tvrdnjom da će morati da ga ubije.“

Prema ovom recenzentu, Aflekov potisnuti, hiper-kontrolisani bes čini sve jako uverljivim. On održava Vika namerno nečitljivim, stoga je veoma teško znati u šta i kome možemo verovati zapravo. Najverovatnije će biti najbolje da pogledamo sami i procenimo da li nam se ovaj naslov dopada ili ne, posebno zato što pripada žanru koji je mrtav godinama i svi njegovi ljubitelji veoma su željni nečega kvalitetnog.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group