Facebook i Instagram počinju sa naplatom sadržaja oslobođenog reklama

Beskrajno skrolovanje po Instagram platformi obično nam predstavlja postove poznatih ličnosti iz teretana, devojke koje su sedele iza vas u srednjoj školi objavljuju da su ponovo trudne i restorane u koje nikada nećete moći da odete koji predstavljaju svoje nove specijalitete...

Međutim, dok prolazite kroz fotografije ili postove vaših omiljenih stranica na Facebook platformi, uvek se susrećete sa ozbiljnim preprekama u vidu reklama koje pune fid. Ove reklame je moguće ukloniti pojedinačno, makar za sada, a ponekada one mogu biti od značaja za vas i predstavljati nešto što vas zapravo interesuje. Sa druge strane, one su za većinu ljudi samo dosadni fileri zbog kojih zapravo nije moguće videti ono što se na ovoj društvenoj mreži prati.

Ukratko, ove reklame su krajnje dosadne i invazivne u svakom smislu, tako da će kompanija Meta u okviru svog mudrog poslovanja pokušati da isisa još para iz svog ’besplatnog’ sistema ponudivši korisnicima model pretplate koji će ih rešiti ove napasti. Meta će svojim korisnicima ponuditi izbor mesečne pretplate kako bi sebi obezbedili korišćenje Facebook platforme bez reklama, ali navodi da će se ovakva šema zasniva isključivo na izboru.

Kako je kompanija Meta zvanično izjavila: „Verujemo u slobodan, reklamama podržani internet, nastavljajući istovremeno da nudimo ljudima slobodan pristup personalizovanim proizodima i uslugama nevezano sa prihodima“. Nova usluga kompanije biće aktivna od ovog meseca, sa kompanijom Meta koja dodaje: „Kako se ljudi budu prijavljivali, njihove informacije više neće biti korišćene za targetirano reklamiranje“.

U zavisnosti od lokacije, ova mesečna pretplata koštaće 9,99 evra mesečno i važiće za upotrebu Facebook ili Instagram platformi. Nova ponuda kompanije Meta porašće na 12,99 evra ukoliko korisnici žele da je koriste na iOS i Android platformama, odnosno, mobilnim telefonima i tabletima. Cena pretplate biće važeća za sve povezane Facebook i Instagram naloge korisnika, radije nego za samo jednu aplikaciju.

Kako Meta dodaje: „Ukoliko izaberete da nastavite korišćenje naših proizvoda besplatno, vaše iskustvo će ostati isto, a ono će nastaviti da bude podržano alatima i podešavanjima koje smo kreirali kako bi smo osigurali da ljudi mogu kontrolisati svoje iskustvo po pitanju reklama“.

Ovaj sistem pretplate biće dostupan samo osobama starijim od osamnaest godina, sa kompanijom Meta koja će nastaviti da obezbeđuje tinejdžerima korisne i odgovorne reklame u okviru ovog regulatrono evolutivnog pejzaža. Stoga, korisnicima ostaje izbor, da plate kako ne bi videli ništa od reklamnog materijala koji bombarduje ili nastave da se bore sa ovim problemima kako umeju i znaju.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group