Slavni atletičar Jusejn Bolt pre nekoliko dana podneo je zahtev za brendiranje i stvaranje zaštitnog znaka od njegove prepoznatljive pobedničke poze...
Pobednička poza o kojoj je reč prvi put je postala poznata širokim masama tokom Boltove trke na Olimpijskim igrama u Pekingu 2008. godine. Ovo takmičenje i njegova zlatna trka postavili su legendarnog sprintera na tron najbržeg čoveka na svetu, a zajedno sa tim stigla je i njegova prepoznatljiva poza u kojoj stoji širokog stava, torza nagnutog unazad i jednom rukom savijenom u laktu, dok drugom ukazuje put ka nebu.
I stvarno, za ovog čoveka samo je nebo bilo granica, a u opisu zahteva koji je podneo stoji: „Silueta čoveka u prepoznatljivoj pozi, sa jednom rukom savijenom u laktu i usmerenoj ka glavi, a drugom ispruženom i uprtom nagore“.
Ovaj logo za koji je podnet zahtev za zaštitu intelektuelne svojine 17.avgusta, najverovatnije će biti korišćen u okviru brenda njegovog vlasnika, baš kao ikonična ’Jumpman’ silueta ili ’SHAQ Dunkman’ logo, koji će se prema izvorima baviti kreiranjem nakita, torbi, obuće i ostale sportske opreme, ali i u priključnim ponudama kao što su ketering i ’loyalty’ programi za firme.
Usain Bolt has filed a trademark application for his victory pose.
— Josh Gerben (@JoshGerben) August 22, 2022
The filing, made on August 17th, indicates that @usainbolt plans to use the logo in connection with:
1. Sunglasses
2. Jewelry
3. Bags
4. Clothing
5. Sporting goods
6. Restaurants and sports bars#UsainBolt pic.twitter.com/dxuUfPJbE1
N.Đ.