Modna kuća Sergio Tacchini novom kolekcijom oživljava legendarne istorijske komade

Modni brend Sergio Tacchini i butik Union Los Angeles udružili su snage kako bi kreirali novu liniju odeće, nastalu na bazi interesantne mešavine sportskog i uličnog stila...

Nova saradnja, oživljena dugogodišnjim prijateljstvom između vlasnika Union prodavnice Krisa Gibsa i kreativnog direktora kompanije Sergio Tacchini Songa Čoija – zaduženog za originalnu Frontman ikonografiju butika, predstavlja novi osvrt na istorijske Tacchini siluete sa naprednim Union dizajnerskim kodovima.

U čitavoj ponudi nove kolekcije, zajedničko brendiranje dekoriše brojne vrhunske komade, koji uključuju jakne i pantalone od kepera, dukseve sa kapuljačom, teniske polo majice, majice, šortseve, kape i kačkete u različitim bojama. Sveukupno, po pitanju palete boja, ona je u potpunosti održana jednostavnom uz pomoć belih i mornaričkih tonova koji dominiraju i ispraćeni su zelenim akcentima radi dodavanja suptilnih detalja.

Zajedno sa predstavljanjem nove kolekcije, kompanije Sergio Tacchini i Union kreirale su veliku kampanju, za čije je snimanje bio zadužen Ejdan Kulen i u kojoj učestvuje Brok Korsan, ili Broki Marćano, kao generalni partner ispred No Vacancy Inn i SVP A&R brendova za Warner Records, zajedno sa njegovim bratom Henkom Korsanom, koji je DJ i model.

Kolekcija Sergio Tacchini x Union Los Angeles ograničenog izdanja biće dostupna putem ovlašćenih prodajnih mesta obe kuće i njihovih onlajn sajtova od dvadesetog oktobra.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group