Nikolas Kejdž u novoj jesen/zima 2022 kampanji modnog brenda Casablanca

Legendarni holivudski glumac Nikolas Kejdž je novo lice Casablanca kampanje AW22, pored modela Olton Mejson i Anok Jai.

Trio je pozirao ispred objektiva pariskog fotografa Huga Konta, sa jedinstvenom fotografskom pričom koja ima za cilj da „prevaziđe modu, destilirajući suštinu brenda u trenutak pop kulture“.

Kreativni direktor Čaraf Tajer je želeo da pronađe nekoga ko bi mogao da prihvati njegove umetničke vrednosti i dopre do širokog spektra ljudi. Tražio je nekoga ko je univerzalna ikona, a Nikolas Kejdž se tu prirodno uklapao. 

„Los Anđeles je važan grad za mene i želeo sam da stvorim holivudski trenutak između modela koje volim, poput Olton Mejson koja je moja draga prijateljica i Anok Jai koju zaista volim i mislim da je jedna od najlepših žena na svetu. Zatim tu je legendarni Nikolas Kejdž. Hugo i ja smo takođe dobri prijatelji i dugo smo želeli da radimo zajedno, tako da je ova kampanja došla u savršeno vreme“, rekao je Čaraf Tajer, kreativni direktor brenda.

Kreativni koncept inspirisan je ranim slikama američkog umetnika Erika Fišla, a kampanja je snimljena u Los Anđelesu. Slike posebno govore o američkoj potrazi za snovima na hedonistički i satiričan način. Modeli na savršen način upotpunjuju celu priču uz glavnog glumca Nikolasa Kejdža, poznatog po kultnim filmovima kao što je „Divlji u srcu“ Dejvida Linča.

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group