„Živimo u vremenima sverastuće svesnosti, kako po pitanju nas samih, tako i naših okruženja, u kome biznismeni iz Pariza postaju vikend ratnici u Gštadu i neko ko testira svoja lična ograničenja“, izjavio je Ablo. „Očekujemo dizajn sačinjen od performansi, preko multifunkcionalnosti, do služenja svrsi izvan svega očiglednog.“
Ključne karakteristike ove kolekcije uključuju postavljene crne kapute, sa oznakama i detaljima brenda Louis Vuitton i prsluke bele boje koji se savršeno uklapaju sa njima. Bilo da se radi o gornjim komadima odeće ili pletenim džemperima, svi komadi u sebi kombinuju postavljene, vunene i najlonske materijale za poboljšano zadržavanje toplote, kako u planinskim, tako i u gradskim okruženjima. Za kompletiranje ove kolekcije zaduženi su brojni aksesoari nalik prošivenim gilet prslucima, rukavicama i širokoj ponudi sportskih torbi.
N.Đ.