Specijalno izdanje sata Connected Modular 45 u pink nijansi

Vreme je glavni faktor u sportu. TAG Heuer je i ove godine Zvanični Partner Vremena na slavnoj trci Giro d'Italia (Đir po Italiji).

Giro d'Italia ili jednostavno Giro, međunarodna  etapna trka profesionalnih biciklista putevima Italije, koja se više od 1 veka organizuje svake godine u maju ili početkom juna.

U tu čast, TAG Heuer predstavlja specijalno izdanje sata TAG Heuer Connected Modular 45 u pink nijansi, koje je ograničeno na samo 101 primerak.

Nakon što se prošle godine pridružio kao partner u znak proslave 100 godina trke Giro d'Italia,TAG Heuer je ponovo u sedlu, kao Zvanični Partner Vremena najavljen i za narednu 2018. godinu, ovog prestižnog biciklističkog takmičenja.

Kao i u 2017., i u predstojećoj 2018. godini, TAG Heuer logotipi obeležiće opremu, sva ključna odredišta kao i startne i finiš pozicije.

U 2018. godini, strast TAG Heuer-a prema pink dresovima prenosi se i na specijalno izdanje časovnika koji predstavlja epitom švajcarskih sportskih hronografa: TAG Heuer Connected Modular 45 smart sat, posvećen trci Giro u originalnoj pink boji.

Gumena narukvica sata je iste boje kao i legendarni ružičasti dres, simbol pobede i istrajnosti u filozofiji #dontcrackunderpressureure. Poleđina kućišta nosi natpis "Giro d'Italia", a brojčanik koji je dostupan u roze ili antracit nijansi poseduje logotip Giro.

Smart časovnik TAG Heuer Connected Modular 45 Giro d'Italia, ograničen je na seriju od tačno 101 primerak kao podsećanje na 101 godinu održavanja ove trke. Sat za novi vek će se prodavati u specijalnoj kutiji koja sadrži i dodatni zamenljivi crni kaiš za sat kao i biciklistički dres sa TAG Heuer logotipom, kreiranim od strane brenda Castelli. Prvi sat za narednih 100 godina trke. Sat koji je simbol biciklističke strasti “povezane s beskonačnošću”.

Nakon starta, koji će se po rasporedu ove godine po prvi put desiti u Izraelu u prve 3 faze od 4. do 6. maja 2018. godine, Giro će stići u Rim 27. maja. Ovo je etapa sa najviše očekivanja, gde takmičari biciklisti moraju pokazati svoj #dontcrackunderpressure duh, od prve  etape u Jerusalimu 4. maja, pa sve do 16. etape od Trenta do Rovereta, koja će se odvijati 22.maja.

Ovo partnerstvo dodatno naglašava dinamičku strategiju TAG Heuer-a u svetu biciklizma, globalnom sportu čija popularnost stalno raste, što pokazuje sve veći broj amaterskih biciklista koji tokom vikenda širom sveta osvajaju puteve od Silicijumske doline pa sve do Evrope, Australije i Azije.

Stalna strast koja obuzima i spaja sve ljude sveta, donosi i promoviše timski duh. Sport koji se pretvara u pogon, odlučnost i slogan TAG Heuer-a #dontcrackunderpressure; Moćno mentalno stanje koje omogućava vozačima da prevaziđu naizgled nemoguće izazove poput savlađivanja planinskog venca Dolomita.

Jedan od najatraktivnijih biciklističkih događaja u svetu, Giro d`Italia (Đir/Krug po Italiji), otpočeće 4. maja, a završiće se 27. maja.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group