Da li su bradonje izumrela vrsta?

Nošenje brade je postalo opet moderno i na sceni je već izvesno vreme...

Mnogi muškarci koji nisu ni pomišljali da puste bradu, sada su ponosni na svoje uredno podšišane brade, koje čine da izgledaju muževnije i ozbiljnije. Međutim, kako svaka moda ima svoj životni vek, tako je i „bradonjama“ došao kraj.

Stilisti kažu da ista polako ali sigurno napušta javnu scenu, što možda i nije prijatna vest za sve one koji su se uživeli u ulogu „bradatih drvoseča“, ali je svakako poželjna promena, koja će vas vrlo verovatno učiniti privlačnijim ženskom polu. Kako se sa uklanjanjem brada javlja i potreba za dobrim brijačima, postavlja se pitanje „koji odabrati“? Odabir brijača nikada nije bio jednostavan zadatak i zahteva mnogo truda i pažljiv odabir.

Ovo je naime bio dobar trenutak za kompaniju koja se bavi proizvodnjom i distribucijom brijača – Schick, da lansira svoju reklamnu kampanju pod nazivom „oslobodite svoju kožu“. Reklamna agencija Y & R sa Novog Zelanda je oduševila javnost vrlo simpatičnim načinom prikazivanja predugih brada kod muškaraca. Na šaljiv način, oni pokušavaju da daju pozitivne primere kako brade mogu biti "in".

Naime, na licu muškaraca se nalaze male krznene životinje, koje slikoviti predstavljaju njihovu bradu koja se otela kontroli i koja hitno treba dobar brijač! Pre svega poruka ove kampanje je bila, da muškarci treba da se obriju pre nego što se pretvore u životinje. Najbolji način da to urade je sa brijačima firme Schick, koji modu da oslobode njihovu kožu.

Ove simpatične životinjice, navešće vas da razmislite dva puta pre neko što pustite bradu koja će sve oko vas podsećati na to da nosite krznenu životinju na licu. Ideja je bila vrlo originalna i naišla je na pozitivne kritike jednako starih i novih korisnika Schick brijača.

Č.K.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group