Dugoočekivani parfemi kompanije Louis Vuitton

Brend Louis Vuitton ne želi ništa više sem da ga ljudi vole, zbog toga nastavljaju sa radom i kreirajem novih linija garderobe i kolonjskih voda koje ih mogu pripremiti za večernje izlaske...

Ovaj posledji, neizostavni element, mora raditi na neki način, jer u slučaju četrdesetmilonskog svetskog tržišta, određenih muškarci žele da poseduju samo najbolje, vrhunske i luksuzne mirise, trošeći nekoliko miliona dolara na njih samo prošle godine. Gotovo svaka modna kuća poseduje svoj udeo u ovom biznisu sem brenda Louis Vuitton.

Međutim, to više nije slučaj. Ovo je u suštini višejezički brend, tip kompanije koja garantuje drugačiju vibraciju svojom poslednjom saradnjom sa kućom Supreme, ali je dodatno, ove godine uposlio Virdžila Abloha, Off-White stručnjaka, kao svog umetničkog direktora. Virdžil je odmah postao glavni ekspert u svim poljima, osim u svetu parfema. Sve do sada.

Ovog leta, kompanija je predstavila svoju novu liniju Les Parfums Louis Vuitton, kolekciju od pet parfema za sve muškarce koji ne misle da je sofisticiranost prljava reč. Kako bi kreirao ove proizvode, brend Louis Vuitton je takođe, u svoju misiju uključio i petu generaciju čuvenih perfimera kuće Jacques Cavallier Belletrud, smeštenih u Južnoj Francuskoj, svetskoj prestonici najboljeg mirisa.

Louis Vuitton je pet godina radio na projektu i prečišćavanju sedamdeset različitih aroma, pre nego što je konačno izabrao pet. Sada nam je jasno zbog čega su svi rokovi ovog projekta probijeni, ali svakako umemo da cenimo činjenicu da kompanija ovoliko brine o konačnom proizvodu.

Kvalitet zahteva vreme, nakon svega, svaki kvalitetan proizvođač će vam uvek reći isto. „Kreacija je pitanje ritma. Tokom proizvodnog procesa, postoje intenzivni periodi i oni malo manje naporni. Kada je sve jako napeto i dinamično, vi svoje proizvode stvarate bez razmišljanja, prilično ste profilični, ali istovremeno, ne možete biti takvi svaki dan“, izjavio je Kavalier Belastrud, iz istoimenog brenda.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group