Putevi koji omogućuju punjenje električnih automobila u pokretu

U bliskoj budućnosti će čitava autoindustrija postati elektrifikovana, dok već sada brojni vlasnici ovakvih modela maštaju o punjenju njihovih ljubimaca u pokretu...

Jedan raketni naučnik sa Kornel Univerziteta razvija sistem koji će omogućiti vlasnicima električnih modela punjenje vozila putem elektromagnetnih polja visoke frekfencije ugrađenih u površine puteva.

Projekat je zamišljen kao pomoć svima koji na primer, putuju autoputem i ostanu bez energije, a nigde oko sebe u tom trenutnku ne poseduju stranicu na kojoj mogu dopuniti voyila. Profesor pri Kornel Univerzitetu, Khuram Afridi, sugeriše da bi novi način puinjenja bio omogužen postavljanjem automobila u specijalnu traku, koja poseduje sistem za punjenje, radi istovremenog dopunjivanja baterijskih pakovanja tokom vožnje, što omogućuje efikasno vraćanje nazad u regularne trake i nastavljanju putovanja.

Ovakav sistem punjenja baterija bio bi idealan za duga putovanja, ali ostaje pitanje vanrednih situacija koje se događaju u poslednjem minutu. Afradi takođe smatra da bi razvoj ovakvih generatora mogao biti instaliran i u semafore područja sa visokom frekfentnošću saobraćaja, kako bi vozači mogli komforno da se zaustave tokom kraćeg vremenskog perioda i dodatno dopune svoje električne modele.

Naučnik i njegov tim kreirali su sistem koji stvara električna polja visoke frekfencije u putevima na rastojanju od tri metra i funkcionisaće sve dok vozilo ne poseduje razmak od zemlje veći od sedam inča ili osamnaest centimetara.

Međutim, kako bi čitav sistem funkcionisao, putevi nisu jedina stvar koja mora biti redizajnirana. Proizvođači električnih vozila takođe moraju ispratiti ovakve punjače i dodati nove mogućnosti i funkcionalnosti koje će omogućiti pristup ovom izvoru energije, ali ukoliko se svi slože oko istog, to može značiti da baterijska pakovanja mogu postati manja, što će dalje rezultirati lakšim i ekološki ispravnijim modelima automobila.

Za sada, ovaj sistem punjenja na drumovima nalazi se u fazi razvoja i testiranja od strane Afridija i njegovog tima. Međutim, naučnici smatraju da ovakva vrsta tehnologije može biti implementirana u brojne saobraćajnice u roku od deset godina.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group