Specijalni Maserati MC 20 za slavnog engleskog fudbalera

Dejvid Bekam je veliki ljubitelj automobila, što je naglasio i sam na predstavljanju svog novog, specijalno dizajniranog Maserati MC20 Fuoriserie Edition modela...

Kao ambasador branda Maserati, ovaj fudbaler u penziji nikako nije nepoznat slavnom italijanskom proizvođaču, ali sa ovim brendom koji ulazi u svoj renesansni period, Bekam je dobio priliku da sam dizajnira svoju ličnu verziju brutalnog i prelepog superautombila, a kao što možemo očekivati, on predstavlja direktan omaž svemu što ovaj čovek zastupa – fudbalu.

Rezultat ove saradnje dolazi u vidu MC20 modela provučenog kroz Fuoriserie program personalizacije, zaduženog za omogućavanje klijentima, kao što je Bekam, da izmene izgled svojih automobila, kako spolja, tako i unutar putničke kabine. Ova posebno „krojena“ varijanta finiširana je u crnoj boji, ali tu je daleko više dizajnerskih karakteristika koje možda i nisu toliko primetne na prvi pogled.

Na primer, crni ton karoserije ovog superautomobila kontrastovan je mat crnim trozubcem na prednjoj masci i C stubovima, kao i još mračnijom oznakom na zadnjem delu. MC20 oznaka na vratima dolazi u roze boji, baš kao i Brembo kočnice, dok se čitava tema prenosi i u enterijer putničke kabine takođe.

Kožne crne presvlake i alkantara kontrastovani su roze šavovima, dok su ton na ton laserski ugravirane trodimenzionalne oznake ubačene u pastelno roze nijansi i nalaze se na zadnjim delovima naslona za glavu na sedištima, dok je između dva prednja sedišta ugrađena personalizovana aluminijumska tablica na kojoj piše „Za Dejvida“, odmah pokraj trozupca i pastelno roze Maserati Fuoriserie oznake.

Nema podataka o tome da li je ispod haube nešto menjano, ali za to zapravo nema nikakvih razloga jer MC20 pokreće trolitarski V6 agregat, ekskluzivan za ovu liniju, sa tehnologijom ubrizgavanja goriva u pretkomori za sagorevanje inspirisanom F1 šampionatom, zadužen za isporučivanje 621 ks i 730 Nm obrtnog momenta.

Ovo su krajnje impresivne mere, toliko impresivne da je MC20 zapravo jednak po snazi sa MC12 verzijom pokretanom V12 agregatom, uprkos tome što ima duplo manje cilindara. Naravno, egzotični motor unutrašnjeg sagorevanja MC12 modela definitivno ima nešto više karaktera, ali sa pravim performansama lako je nadomestiti ovaj potencijalni „nedostatak“.

On zapravo, itekako nadoknađuje ovu potencijalnu manu, jer sa ubrzanjem od nule do sto izmerenim u okviru od 2,9 sekundi, maksimalnom brzinom od 325 km/h i predivnim egzotičnim izgledom sa neponovljivim trozupcem na njušci, MC20 deluje kao ozbiljan kandidat za vraćanje kompanije Maserati staroj slavi.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group