Lifestyle - Hedonizam

Nova linija BLACKENED viskija inspirisana legendarnim albumom

Nakon predstavljanja Batch 106 koji je poboljšan zvučno uz plejlistu grupe Metallica sa albumom S&M2, odsviranim u saradnji sa Simfonijskim orkestrom San Franciska, BLACKENED, nagrađivani brend američkog viskija nastalog u saradnji pokojnog destilera Dejvida Pikerela i članova ovog benda, vratio se kako bi proslavio izbacivanje legendarnog albuma Black...

Objavljen 12. avgusta 1991. godine, Black je najprodavanjiji album bilo kog žanra u poslednjih trideset godina, sa 17 miliona kopija prodatih u SAD i 35 miliona prodatih širom sveta. Metallica BLACKENED The Black Album Whiskey Pack linija sastavljena je od flaša veličine 750ml u kojima se nalazi Batch 114 viski, fina mešavina čistih burbona i raži, koja je ostarila u proseku oko osam ili više godina, a finiširana je u crnim brendi buradima koji su podvrgnuti pesmama niske hercaže sa Black albuma.

Vlasnički NOISE™ proces zvučnog poboljšanja alkoholnog pića pojačava interakciju između viskija i drveta stvarajući dublje arome i boje. Čitava linija viskija stiže sa kolekcionarskim novčićem, receptom za kreiranje Snakebyte koktela, dok su svi finiši ambalaže i pakovanja inspirisani omotom albuma Black.

"Mnogo toga se promenilo za nas nakon izlaska Black albuma", izjavio je koosnivač benda Metallica i njegov vokal/gitarista, Džejms Hetfild. "Percepcija važnosti Metallica imena promenila se iz korena. Očigledno, sa pesmama kao što su Sandman, Unforgiven, Nothing Else Metters, mi smo prišli daleko široj grupi ljudi i postali globalno poznata grupa. On je promenio naše živote i mi se iskreno nadamo da je uspeo da poveže svet."

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group