Luis Hamilton i dalje trpi oštre kritike nakon britanske trke prošlog vikenda

Svetski šampion Formula 1 takmičenja, Luis Hamilton, nalazi se pod velikom pažnjom svetske javnosti danima nakon opasnog kontakta koji je imao sa Maksom Verštapenom u otvarajućem krugu British Grand Prix trke prošle nedelje...

Kontakt je rezultirao izletanjem vozača Red-Bull ekipe i njegovim zakucavanjem u zaštitnu ogradu pri snazi od 56G, dok je Hamilton dobio deset sekundi kazneno i spušten je na četvrto mesto nakon pit stopa. Međutim, Britanac je opet uspeo da pretekne Čarlsa Leklera iz Ferrari ekipe u finalna dva kruga, osiguravajući na taj način osmu British GP pobedu, odbranivši svoju titulu.

Tokom prvog kurga, vozač Mercedes ekipe imao je nekoliko pokušaja preticanja Verštapena. Kada su vozači stigli do Copse krivine na Silverstone stazi, Hamiltonov prednji levi točak zakačio je zadnji desni Red-Bull vozača, što je izazvalo njegovo izletanje sa staze i udaranje u zaštitnu ogradu.

Uprkos tome što je Verštapenov bolid potpuno uništen, on je bio u mogućnosti da se udalji od mesta incidenta. Holandski trkač doduše, nikako nije bio zadovoljan Hamiltonom taktikom i kasnije je iskoristio društvene mreže kako bi izjavio: "Veoma sam razočaran što sam ispao iz trke na ovaj način. Penal koji je usledio nikako nije pomogao, niti je bio pravedan zbog težine poteza koji je Hamilton izveo na stazi. Posmatrajući proslavu iz svog bolničkog kreveta, bio sam potpuno šokiran njegovim nesportskim ponašanjem i činjenicom da nije ni pomislio da zbog njega ležim u bolnici i da sam mogao poginuti na istoj toj trci. Ali dobro, šta je tu je, život ide dalje."

Nakon trke, Hamilton je razgovarao sa novinarima izjavljujući: "Bio sam prilično daleko pored njega, ali sam takođe primetio da on neće odustati. Međutim, tako smo ušli u krivinu gde je konačno došlo do kontakta. Naravno, ovo nikada nije način na koji želim da pobedim u jednoj trci, niti hoću da se trkam u tom maniru, ali ovakve stvari se ipak dešavaju."

Sudije British Grand Prix trke izjavili su da je Hamilton bio predominatno kriv u ovom sudaru, pošto je Britanac ušao u krivinu nešto iza Verštapena i sa unutrašnje strane. Oni su takođe naglasili da je on bio u liniji koja nije dostigla najvišu tačku krivine, sa dovoljno slobodnog prostora na unutrašnjem delu.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group