Porsche predstavlja novi brutalni Cayenne Coupe Turbo GT V8 sa 631 ks

Kompanija Porsche ubacila je četvorolitarsku jedinicu sa dva turbo punjenja u Cayenne Coupe liniju, učinivši je najmoćnijom V8 varijantom nemačkog proizvođača ikada proizvdenom...

Ovaj motor stvara 631 ks u novim Turbo GT modelima, dok Porsche tvrdi da je njihov fabrički vozač Lars Kern postavio novi rekord kruga za SUV vozila na Nürburgring Nordschleife stazi, koji je kompletirao za 7:38,9 sekundi.

Brutalni V8 motor unutrašnjeg sagorevanja stvara 631 ks i 848+ Nm obrtnog momenta, što je više za 90 ks i 80 Nm u pređenju sa Turbo Coupe verzijom. Ukupna izlazna snaga možda jeste manja od one koju poseduje Turbo S e-Hibrid, sa 670 ks, ali njegov pogonski sklop koristi dodatnu električnu jedinicu i pakovanje baterija od 14,3 kWh.

Ova mašina je čista koliko je moguće i svoj rad isključivo zasniva na klasičnom sistemu unutrašnjeg sagorevanja. Porsche je svoju novu liniju V8 motora poboljšao modifikovanim radilicama, klipovima, turbo kompresorima, klipnjačama, brizgaljkama goriva većeg protoka i sistemima hlađenja, kako bi stvorio ovu dodatnu snagu.

Osmostepeni automatski menjač takođe donosi bolji prenos u poređenju sa starim modelima, dok je pogon na svim točkovima i njegov sistem prenosa dobio vodeno hlađenje. Nemački brend tvdi da nova Turbo GT linija stiže do stotke za 3,1 sekund i može preći četristo metara u ovkviru 11,6 sekundi, dok je maksimalna brzina ovih modela ograničena na 300 km/h. Prema testovima različitih publikacija, Cayenne Turbo sa 541 ks razvija stotku iz mesta za 3,5 sekundi.

Turbo GT modeli postavljeni su 0,3 inča bliže zemlji u poređenju sa prethodnom Turbo linijom, dok su adaptivni amortizeri, Sport vešanje, upravljački sistem varijabilnog rejtinga i upravljanje zadnjom osovinom kompanije Porsche, specijalno tjunirani za novu liniju automobila. Porsche je redizajnirao i anti rol sistem kako bi još bolje redukovao obrtanje karoserije.

Prednji točkovi novih modela su za jedan inč širi u poređenju sa Turbo Coupe modelima, dok je njihov negativni ugao povećan za pola stepena. 22 inča veliki točkovi umotani su u lepljive sportske Pirelli P Zero Corsa gume, posebno razvijane za Turbo GT varijante. Karbonsko keramičke kočnice dolaze kao standard, sa 17,3 inča velikim rotorima napred i 16,1 inč velikim rotorima pozadi.

Model koji možete videti u galeriji poseduje boju nazvanu Arctic Grej, a nova linija Turbo GT donosi šire usisnike vazduha na prednjoj strani, redizajnirani prednji deo i zadnji difuzor kreiran od ugljeničnih vlakana. GT varijanta popularne linije posedje karbonski krov i zadnje krilo, bočne oplate od istog materijala i adaptivni zadnji spojler sa Gurney zakrilcima koji su duplo veći od Cayenne Turbo Coupe izdanja. Titanijumski izduvni sistem kompanije Porsche sa uklonjenim srednjim loncem, dolazi kao standard u Turbo GT izdanjima i završava se centralno montiranim duplim izduvnim granama.

Novi Cayenne visokih performansi predstavlja prvi Porsche model koji poseduje novi informativno zabavni sistem kompanije, koji sada dolazi sa Android Auto i Apple CarPlay konekcijama. U Turbo GT liniji nalaze se sportska prednja sedišta sa osam tačaka podešavanja i dva sportska zadnja sedišta obeležena Turbo GT specifikovanim umecima od alkantare i oznakama modela prošivenim u naslonima za glavu.

2022 Porsche Cayenne Coupe Turbo GT modeli trenunto se nalaze na tržištu i moguće ih je poručiti po ceni od 153.425 evra, što ih čini značajno skupljim od nemačkih super SUV linija kao što su BMW X6 M sa 617 ks i Mercedes-AMG GLE 63S sa 603 ks, ali su takođe, daleko snažniji. Snaga nove linije nalazi se na svega deset konja iza Lamborghini Urus modela, koji košta masivnih 186.995 evra.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group