Unreal Engine 5 omogućuje kreiranje fotorealističnih prikaza

Epic Games je nedavno lansirao sledeću generaciju pogona video igara, Unreal Engine 5...

Pojavljujući se gotovo dve godine nakon što je prvi put najavljen, ovaj pogon je predstavljen razvojnim studijima, obećavajući nove alate i hiper-realističnu grafiku.

U svojoj zvaničnoj izjavi, kompanija je nazvala Unreal Engine 5 najotvorenijim i najnaprednijim 3D kreativnim alatom u realnom vremenu na svetu. Pored korisničkog interfejsa lakog za upotrebu, ovaj pogon video igara koristi Nanite – virtualizovani mikropoligonski geometrijski sistem, koji omogućje razvojnim studijima da grade svetove precizne geometrijske detalje. On takođe poseduje i novi Virtual Shadow Map sistem radi pomoći pri obradi detalja uz pridržavanje brzini smenjivanja slika u realnom vremenu.

Lumen je još jedna ključna karakteristika ovog pokretača, a kao potpuno dinamični svetlosni studio, on omogućuje razvojnim grafičkim dizajnerima da prilagode osvetljenje i geometriju, na primer – ukoliko su vrata otvorena ili prilikom promene ugla sunca na nebu.

Svi ovi alati omogućiće studijima da iskoriste Unreal Engine 5 radi renderovanja fotorealističnih vizuelnih efekata. Kako bi pružio ideju o tome šta sve mogu dostići njihovim novim pokretačem, Epic je objavio dva uzorka projekta – početnu igru nazvanu Lyra i predstavljanje načina na koji je scenografija grada iz The Matrix Awakens naslova kreirana.

Ovaj pokretač predstavljen je pre nekoliko dana i javno je dostupan, a već je korišćen nekoliko puta, sa Fortnite igricom koja se prebacila na njega prošlog decempbra i CD Projekt Red je objavio da će ga koristiti na svom sledećem Witcher naslovu.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group