Film koji će premijerno biti prikazan 2115. godine i koji nikada nećete videti

Više slika

Više slika

Navikli smo da se premijere filmova odlažu mesecima, pa ponekada i godinama, ali da li ste znali da postoji jedan film koji je snimljen 2015. koji će premijerno biti predstavljen 2115. godine?...

Sada, ukoliko govorimo o eksperimentalnoj kinematografiji, Ričard Linlejter verovatno predstavlja najpoznatiji primer sa svojim naslovom Dečaštvo, snimanim dugih dvanaest godina, dok je glavni glumac odrastao.

Međutim, ova zečija rupa proteže se daleko dublje, jer je tu i osmosatni film Endija Vorhola, Empajer Stejt Bilding, sedamsto dvadeset sati dugo snimanje na plaži i u ovom slučaju, film koji neće biti predstavljen publici sve do 22 veka.

100 Godina predstavjla naslov koji je dobio ’Film koji nikada nećete videti’ u sloganu, a koji u glavnoj ulozi predstavlja Džona Malkoviča i kreiran je u režiji Roberta Rodrigeza, koji je bio zadužen za dela kao što su Deca špijuni i Od sumraka do svitanja.

Kratki film predstavlja nam zamišljenu sliku Zemlje sto godina u budućnosti i neće biti predstavljen sve do 2115. godine. Zašto je režiser odlučio da napravi ovu vremensku kapsulu? Glavni razlog za ovakav potez predstavlja njegova promocija Louis XIII konjaka, koji takođe zahteva jedan vek kako bi pravilno ostario, pre nego što se može prodati kupcima.

Ludlovik du Plesis, globalni izvršni direktor Louis XIII Cognac serije, pre nekog vremena izjavio je za Gardijan: „Louis VIII predstavlja iskonsko svedočanstvo o ovladavanju vremenom, stoga smo poželeli da kreiramo proaktivno umetničko delo koje može istražiti dinamični odnos prošlosti, sadašnjosti i budućnosti. Četiri generacije podrumskih majstora pretočilo je svoje živote i strast u flaše Louis XIII konjaka, dok svoje rezltirajuće remek delo nikada neće moći da okuse. Oduševljeni smo što imamo ovakvu glumačku veličinu i kreativnog režisera pokraj nas u zajedničkom putovanju kroz ovaj umetnički poduhvat.“

Do sada su predstavljena tri tizer trejlera za ovaj film, od kojih je svaki doneo drugačiju viziju 2115. godine. Kako je Malkovič objasnio: „Postojalo je nekoliko opcija prilikom prvog predstavljanja projekta o onome što budućnost može biti. Neverovatna visokotehnološka renesansa, postkompjuterizovana verzija sveta i postčernobiljska vizija, povratak prirodi u poluopustošenoj civilizaciji, a tu je čak bila i retro budućnost, koja je prvi put zamišljana u naučno-fantastičnim filmovima četrdesetih i pedeseth godina“.

Rodrigez je već pravio kratak film za ovaj brend luksuznog alkoholnog pića prilikom svog pojašnjavanja i definicije novog projekta, zaključujući da će novi naslov premijerno biti predstavljen 18. novembra 2115. godine.

N.Đ.