Kupiš hamburger – u kesi te dočeka triler

Kad ideš po burger u tri ujutru, očekuješ dve stvari: masnoću i grižu savesti...

Verovatno nećeš postati glavni lik iz trilera koji Dejvid Finčer još nije snimio, ali, to se ipak zamalo desilo jednom paru u američkoj državi Florida – a gde drugo? Cela priča kreće poprilično bezazleno. Par je osetio glad u kasnim večernjim satima i naručio brzu hranu iz svog omiljenog lanca. Ali, umesto uobičajenog „hvala, dođite opet“, u kesi su dobili poruku: "HELP”. Možemo slobodno reći da njihov burger nije bio Happy Meal, jer je neko odlučio da ga servira sa SOS signalom.

I ne, nije to bio samo marker na kutiji – poruka je bila i odštampana na računu. Crno na belo. Ili, u ovom slučaju: crno na „vreme je da zoveš policiju.“

Naravno, društvene mreže su eksplodirale. Reddit post pod naslovom: "Da li da zovem policiju?" sakupio je desetine hiljada komentara. Jedni su se smejali, drugi vrištali, treći savetovali: "Zovi 911 odmah, ovo nije zezanje!" Četvrti su se javljali kao „službenici hitnih službi“ i objašnjavali kako je „bolje biti paranoičan nego čitati izveštaj o nestanku u jutarnjim vestima“.

Na kraju je originalni poster popustio pod pritiskom interneta i pozvao policiju. Freddy’s burger lokacija dobila je posetu plavaca – što je verovatno jedina stvar gora od hladnog pomfrita za zaposlene u trećoj smeni.

Should I call the cops?
byu/frickmeplease inWeird

A epilog? Šala. Glupe fore fast food radnika kome je bilo dosadno. Kao: „Aj da se zaje**vamo s mušterijama i napišemo HELP, biće smešno.“ Ha-ha. Internet, naravno, nije bio oduševljen. Ljudi su očekivali podzemnu mrežu trgovine ljudima, a dobili su... TikTok generaciju sa markerima i viškom slobodnog vremena.

Šta smo naučili iz svega ovoga? Ako vidiš reč „HELP“ u svojoj večeri – bolje proveri da nije nova marketinška kampanja. Ako radiš u fast foodu i hoćeš da se zezaš – koristi kečap, ne traume.

All Rights Reserved. | 2009 - 2025. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group