Weekend Media Festival bez jednokratne plastike

Weekend misli zeleno i brine o ekologiji...

Na 12. izdanju najvećeg komunikacijskog festivala u regiji koji se održava od 19. do 22. septembra u Rovinju, po prvi put će se koristiti posebno dizajnirane perive čaše kako bi se smanjilo korišćenje i bacanje jednokratne plastike. Na čašama će uz logo festivala biti otisnuta i prigodna poruka kako korišćenjem ove čaše čuvamo planetu. Nakon korišćenja, posetioci će čašu moći ponet kući kao dodatni suvenir sa najboljeg Weekenda u godini.

„Weekend oduvek misli zeleno, što se može videti i na vizuelnom identitetu i uređenju samog festivalskog prostora. Ekologiju nikako ne smatramo samo trendom, već stilom života. Festivalom bez jednokratne plastike želimo podići svest o ekologiji i brinuti o prirodi koliko god možemo“,istaknuo je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

Perive čaše moći će se preuzeti na šankovima koji će biti smešteni unutar festivalskog kompleksa u Staroj fabrici duvana u Rovinju. Posetioci će čaše moći poneti sa sobom, ali i ostaviti ih na  predviđenim mestima/punktovima.

Ovogodišnji Weekend dovodi više od 150 predavača i panelista, a kroz tri dana preko 5000 učesnika iz svih zemalja regije moći će uživati u bogatom festivalskom programu koji će se održavati u pet paralelnih dvorana. Novitet je i Weekend Master class koji u najprestižnijem hrvatskom hotelu, Grand Park Hotelu Rovinj, dovodi legendarnog čelnika Tag Heuera i Hublota, Jean-Claude Bivera, koji će u četvrtak, 19. septembra u 11 sati otkriti tajne vođenja luksuznih brendova i time otvoriti ovogodišnji program festivala. Koje nas aktualne medijske teme i zanimljivi predavači i stručnjaci očekuju na ovogodišnjem Weekendu možete pronaći u detaljnom programu na službenoj stranici festivala.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group