Nokia promenila logo da bi se odrekla svoje prošlosti

Više slika

Više slika

Nokia je redizajnirala svoj logo po prvi put posle dugog niza godina kako bi se navodno distancirala od svoje slike koju u javnosti ima kao kompanija mobilnih telefona...

Novi logo ovog brenda predstavljen je prošle nedelje i poseduje pet različitih oblika koji zajedno ispisuju NOKIA. Prednja strana novog znaka sada je uglađenija, dok je plava boja povezana sa brendom zamenjena raznim nijansama u zavisnosti od postavljanja.

Kako je izvršni direktor, Peka Lundmark, izjavio za CNN: „Izgradili smo veliko nasleđe prethodnim logoom, ali on je morao pružati savremeniji i digitalniji izgled kako bi reflektovao naš trenutni identitet“.

Nekada najveći proizvođač mobilnih telefona predstavljao je sinonim čitave ere, ali je kasnije izgubio bitku sa kompanijama Apple, Samsung i drugim koje su osvojile tržište pametnih telefona. Nokia je prodala svoj posao sa mobilnim telefonima kompaniji Microsoft 2014. godine, u katastrofalnom potezu koji je doveo do masivnog otpisa od 8,4 milijarde dolara sledeće godine.

Od tada, Nokia se bori da odbaci svoju reputaciju kompanije mobilnih telefona fokusirajući se na mobilne mrežne tehnologije. Nokia sada stvara većinu svog kapitala putem B2B prodaja, sa planovima proširenja na tržište preduzeća.

Kako je Lundmark zaključio: „Kako bismo svima jasno objavili ovu ambiciju, trenutno radimo na osvežavanju našeg brenda kako bi on na najbolji mogući način reflektovao ono što danas predstavljamo – B2B tehnološkog inovativnog lidera. Ovo je Nokia, ali ne ona kakvu je svet nekada poznavao."

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group