Na koji način uništavanjem klavira nastaju zvučni efekti Halo Infinite igre

Halo Infinite igrica imaće svoj debi sledeće jeseni, ako sve prođe kako treba, a u međuvremenu, razvojni tim studija 343 Industries razbijaju klavir u komade kako bi snimio njene zvučne efekte...

Tim ovog stidija objavio je u svom novom blogu detaljno brojne aspekte audio produkcije njihove nove igre. U snimku koji su nam pripremili postoje veoma interesantni efekti, pre svega veoma zadovoljavajući, tako da topla preporuka glasi da u apsolutnom uništavanju ovog klavira uživate sa slušalicama na ušima.

Međutim audio tim 343 Industries studija nije jednostavno uzeo klavir i krenuo da ga razara različitim oruđima, jer pre nego što su ga izlupali, oni su postavili sabvufer unutra iskoristivši ga kao rezonator. Nakon što su završili svoju rušilačku misiju, oni su počeli da stavljaju suvi led na brojne komade ostataka klavira, što ponudilo veliku paletu zvukova nalik pevanju, vikanju i vrištanju, kao i svega između toga. Pojedini rezultirajući zvukovi jednostavno lede krv u žilama. Ovakav pristup je imao i audio tim Death Stranding naslova, koji se takođe petljao sa klavirom kako bi snimio brojne zvukove za svoju igru.

Kao dodatak detaljnom opisu uništavanja klavira, blog studija pruža uvid u neke stvari kao što su pojedini efekti pucnjave, posebno ističući njihove razlike u Halo 5 i Halo Infinite, akustični sistem za simuliranje putovanja zvuka kroz okruženje igrice i načine na koje se zvučni dizajn razlikuje u singl plejer i multiplejer varijantama. Studio je putem bloga takođe otkrio da će Halo Infinite pružati podršku za Dolby Atmos, Windows Sonic i DTS Headphone:X virtual saraund tehnologije, koje će omogućiti prostorni audio čak i prilikom nošenja stereo slušalica.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group