Nakon Ronaldovog postupka Coca-Cola izgubila četiri milijarde dolara

Kompanija Coca-Cola insistira da svako ima pravo na svoje preference po pitanju osvežavajućih pića, nakon što je Kristijano Ronaldo uklonio dve flaše ovog soka na konferenciji za novinare u okviru EURO 2020 šampionata, naglašavajući da svi imaju različite ukuse i potrebe...

Igračima je ponuđena voda, pored Coca-Cola i Coca-Cola Zero Sugar napitaka, prilikom stizanja na konferencije za novinare.

Ronaldo je i ranije govorio o svojim animozitetima prema slatkim i mekanim pićima. Ovaj fudbaler se prema svom telu odnosi kao prema hramu i održava ga u neverovatno dobrom fizičkom stanju godinama unazad, dok ovog fudbalera izluđuje što njegov najstariji sin obožava ovakve proizvode.

"Veoma mi je teško ponekada sa njim, zbog toga što pije smeće kao što su Coca-Cola i Fanta, do te mere da me totalno izluđuje i neretko se posvađamo kada ga vidim da jede čips i pomfrit, kao i ostala s*anja za koje zna da ih prezirem."

Sudeći prema španskoj Marca publikaciji, Coca-Cola kompanija je izgubila na vrednosti sa 242 milijarde na 238 milijardi, što je zabeleženi pad od oko 1,6%, odnosno beleži gubitak od tačno četiri milijarde nakon gesta koji je Ronaldo izveo početkom nedelje.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group