50 cent lansira svoj šampanjac

Sve više poznatih u današnje vreme, gazi i u druge grane poslovanja…

Glumci postaju pevači i obrnuto, dok modeli pokušavaju da pišu knjige, igraju zahtevne psihološke uloge i očaraju nas svojim svestranim znanjem i umećem. Nikako ne želimo da kažemo da u glumačkim i pevačkim postavama nema ljudi koji vrede mnogo više od jedne uloge ili pesme, jer su mnogi od njih izuzetno visoko obrazovani, stručni naučnici, ali činjenica je da cela ova situacija deluje kao da se oni boje da će jednog dana ostati bez svog lako zarađenog novca. Samim tim, oni pametniji od njih ulažu u druge biznise, kako bi im oni doneli profit kada njihova slava izbledi.

Reper i glumac 50 Cent, skretao nam je pažnju sa ove sjajne velike vesti svojim zabavnim Internet raspravama tokom prethodnih nekoliko nedelja, dok se iza scene bavio zaista velikim projektom. On je osnovao svoj brend šampanjca, Le Chemin du Roi još u aprilu ove godine, a po svemu sudeći, prvi njegovi noviteti su upravo sada lansirani.

U prevodu sa francuskog jezika, Le Chemin du Roi znači Put ili Staza Kralja. 50 Cent je definitivno naglasio svima da sebe (ali i druge) smatra kraljem, jer je svaka flaša njegovog šampanjca zatvorena šahovskom figurom kralja, napravljenom od četrnaestokaratnog zlata.

U asortimanu će se prema navodima naći brut, rose i blanc de blancs, ali je za sada samo rose lansiran sa cenom od 350 dolara. Ovaj penušavac proizvodi Champagne Castelnau, dok je zvanični distributer Southern Wine & Spirits.

Alkohol i hip hop imaju dugu vezu koja se lepo neguje. Novi brend 50 Centa predstavlja izvrsnu konkurenciju Armand de Brignac šampanjcu Džej Zija, jer oba okupiraju istu nišu. Armand de Brignac takođe nudi brut, rose i blanc de blancs verzije.

Na svom instagram nalogu, 50 Cent je izjavio da je njegov šampanjac namenjen samo pobednicima.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group