Voditeljka popularnog jutarnjeg programa napravila neverovatnu grešku

Jedna televizijska voditeljka 'osramoćena' je nakon što je prošla pored Kristijana Bejla, a da ga nije prepoznala zbog činjenice da je glumac opet dobio na težini...

Voditeljka emisije CBS Mornings, Gejl King, uspela je da u potpunosti previdi oskarovca Kristijana Bejla, koji je poput šejpšiftera ponovo promenio svoj lični opis zarad nove uloge. On je svakako poznat po svojoj neverovatnoj sposobnosti da transformiše svoj izgled zbog uloga koje bira, a ponekad je toliko dobar u tome da ljudi mogu proći pored njega a da ga ne prepoznaju, čak i kada treba da sednu naspram njega i intervjuišu ga.

Da budemo pošteni, osim ukoliko redovno pratite njegov raspored i znate za koju se ulogu trenutno priprema, veoma je teško naslutiti kako će Bejl izgledati kada ga sretnete. Izgubio je 60 kilograma kada je glumio u trileru iz 2004. godine "The Machinist" kao izgladneli industrijski radnik, spuštajući se na zastrašujućih 54 kilograma, zatim se oporavio za ulogu Betmana u filmu "Batman Begins" naredne godine, dok je morao ponovo izgraditi svoj superherojski izgled i mišiće za nastavke "The Dark Knight" i "The Dark Knight Rises". Takođe je smršao za filmove "Rescue Dawn" (2006) i "The Fighter" (2010), pre nego što je 2013. godine ponovo dobio na težini kako bi igrao prevaranta u filmu "American Hustle", dosežući težinu od 103 kilograma.

Ali, poput legende kakva on svakako jeste, Bejl je dokazao svoju posvećenost radu tokom snimanja filma Vice iz 2018.godine, gde je igrao ulogu bivšeg potpredsednika SAD Dika Čejnija. Otkrio je da je gutao pite kako bi dostigao svoju ciljnu težinu za film i kako bi više ličio na političara koji je služio pod Džordžom V. Bušom i bio ključni igrač u američkoj spoljnoj politici. Pored drastičnog povećanja unosa kalorija kako bi dobio još 18 kilograma, Bejl je takođe obrijao glavu i obojio obrve kako bi odražavao zapamćeni izgled Čejnija.

Perike i facijalne proteze takođe su pomogle, ali ih nije nosio kada je Gejl King - voditeljka američke jutarnje emisije "CBS Mornings" - uspela potpuno da ga zaobiđe neposredno pre nego što ga je intervjuisala 2017. godine. Razgovarali su o njegovom vesternu "Hostiles", međutim, voditeljka je bila više zainteresovana za njegov promenjeni izgled za "Vice", što ju je ostavilo u nedoumici kako da prepoznaju Bejla u gomili ljudi. King je priznala: "Osećam se postiđeno, ušla sam u zelenu sobu i prošla pravo pored tebe i rekla, 'Gde je Kristijan Bejl? Mislio sam da je ovde!' I oni su rekli, 'On je tu, u crno-beloj kariranoj košulji'. I morala sam se vratiti kao, 'Oh, zdravo Kristijan Bejl!'

Bejl je video smešnu stranu voditeljkine greške i priznao je da izgleda "malčice drugačije" jer je dobio "dosta na težini" i promenio frizuru. Glumac iz filma "American Psycho" je rekao smejući se: "Nije bilo samo zabave kada sam odlučio da obrijem glavu, izbelim obrve i dobijem 18 kilograma. Igrao sam gospodina Dika Čejnija u filmu koji smo završili prošle nedelje. "Ovo [pokazujući na lice] je platno, pomoću kojeg ovi izvrsni šminkeri stvaraju Čejnija." Bejl je objasnio da je odlučio da poveća svoju telesnu masu "na pametan način" za ulogu, nakon što je godinama fluktuirao između mršavosti i gojaznosti bez mnogo razmišljanja o svojem zdravlju.

Nastavio je: "Gubio sam kilograme, dobijao kilograme, nikad nisam išao kod nutricioniste u svom životu. Bilo je prvi put da sam rekao, 'Znate šta, bolje je da ovo uradim kako treba'. U prošlosti kada sam gubio kilograme, mislio sam, 'Ah! Samo ću pušiti i piti viski i nikad ništa ne jesti.' I to radi! "Ali sada sam u srednjim 40-im godinama i pomislio sam da samo konzumiranje kremšnita non-stop, neće biti dobro za moj kardiovaskularni sistem." King se zatim našalila da poznaje odličan program nazvan "Weight Watchers" koji je "toplo preporučila" Bejlu. Možda ju je poslušao, jer je zatim kratko nakon toga pao na 70 kilograma dok je glumio Kena Majlsa u filmu "Ford v Ferrari".

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group