Kompanija LG pokreće kampanju Lep Gest

U pet gradova u Srbiji, građani će imati mogućnost da poprave LG uređaje kojima je istekla garancija, ukoliko je popravka na uređaju moguća, podele svoje lepe gestove na društvenim mrežama, dok će kompanija sigurnim kućama u datim gradovima donirati uređaje

Kompanija LG Electronics pokreće veliku kampanju Lep Gest u nekoliko gradova u Srbiji, od 23. maja do 14. juna, sa ciljem da unapredi korisničko iskustvo, ali i da promoviše ono što je svima nama uvek neophodno - zajedništvo i humanost! Tokom trajanja kampanje, vlasnici onih LG uređaja koji ne rade optimalno (TV/AV uređaji, mašine za pranje i sušenje veša, frižideri) moći će da provere stanje aparata sa našim stručnim timom. Pored toga, u okviru kampanje Lep Gest, građani će moći da podele primere svojih lepih gestova na društvenim mrežama, dok će kompanija LG donirati kućne aparate sigurnim kućama u tim gradovima!

Naime, LG karavan lepih gestova posetiće pet gradova u Srbiji – Vranje (23. i 24  maja), Niš (25. i 26. maja), Sremsku Mitrovicu (30. i 31 maja), Sombor (6. i 7. juna) i Zrenjanin (13. i 14, juna). Svi zainteresovani građani koji žele da provere ispravnost svojih uređaja, treba da se jave na telefon korisničke službe 011/36 30 500, provere da li ispunjavaju uslove i zakažu termin za pregled svojih TV i AV aparata, bele tehnike ili monitora. Ovo se odnosi na one LG uređaje kupljene nakon 01. Januara 2018 kojima je istekla redovna garancija, kao i na uređaje koji su u garanciji, i nemaju bilo kakvo fizičko oštećenje. Ukoliko se ustanovi da je uređaj moguće popraviti, isti će biti popravljen potpuno besplatno.

„Filozofija naše kompanije je zasnovana na ljudima, inovacijama i težnji da olakšamo i ulepšamo život. To podrazumeva da našim korisnicima, uz najbolje proizvode, pružamo i najbolje korisničko iskustvo, bilo kada, bilo gde. Potrošači u Srbiji su pokazali neverovatan entuzijazam prema LG proizvodima, pa želimo da im uzvratimo poverenje jednim lepim gestom. Kompanija LG stalno osluškuje potrebe svojih korisnika“ rekao je Radovan Jovanović, Servis Menadžer kompanije LG.

Osim unapređenja korisničkog iskustva, cilj ove kampanje je da promoviše zajedništvo i humanost, ali i da motiviše ljude da i oni učine neki lep gest. Tokom trajanja kampanje, korišćenjem #LGLEPGEST, korisnici društvenih mreža biće u prilici da podele primere svojih lepih gestova i tako nastave niz dobrih dela, a najbolji među njima će dobiti specijalne nagrade.

Pored navedenih aktivnosti, kompanija LG će dodatno donirati kućne aparate sigurnim kućama u svakom od gradova koje budu posetili. Kompanija LG želi da podrži rad ovih institucija i njihove hrabre štićenice, kao i da ukaže na potrebu veće solidarnosti sa onima koji su najugroženiji u našem društvu.

„Humanost i tehnologija su glavni temelji kompanije LG, a sadašnji i budući korisnici naša najveća inspiracija. Zato smo odlučili započnemo novu tradiciju, uzvratimo ukazano poverenje i u praksi pokažemo kako se dobro uvek dobrim vraća. Svako od nas može da učini neki lep gest i svojim primerom podstakne i druge. Nema malih i velikih dobročinstava, sva dobra dela su jednako važna, jer menjaju svet na bolje. Zato želimo da lep gest postane čest i da će ovaj naš učiniti dane naših korisnika što boljim“, rekao je Branislav Jordanov, Marketing Menadžer kompanije LG Srbija.

Sigurnim kućama u ovih pet gradova kompanija LG Electronics doniraće kućne uređaje i tehniku koja im je potrebna - klime, televizore, kao i mašine za pranje i sušenje veša.

Za više informacija o uslovima i pravilima učešća u kampanji, posetite LINK

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group