Električni Rolls-Royce Spectre odlazi u drugu fazu testiranja na francuskoj rivijeri

Septembra meseca prošle godine kompanija Rolls-Royce potvrdila je ekstenzivna testiranja svog električnog prvenca, modela Spectre...

Kako bi kompanija osigurala da njen novi model pre svega bude punokrvni Rolls-Royce, on će biti podvrgnut brutalnim testiranjima, u okviru kojih će morati da prevali svemirskih 2,5 miliona kilometara, simulirajući u proseku 400 godina normalnog korišćenja Rolls-Royce modela.

Ukupno 625.000 kilometara voženo je u južnoj Francuskoj, a ova faza bila predstavljala je prvi od dva dela, sa testovima odrađenim na istorijskoj Autodrome de Miramas trkačkoj stazi. Ova staza je predstavljala domaćina Grand Prix trke 1926. godine i britanskom brendu je omogućila šezdeset kilometara dugu, zatvorenu rutu i dvadeset test poligona koji su biti idealni za veliki broj tetiranja, uključujući i gotovo pet kilometara simuliranog autoputa sa tri trake, koji je omogućio Spectre modelu da bude testiran pri visokim brzinama.

Druga faza testiranja biće izvršena u drugom regionu i ruralnim predelima Miramasa i Azurne obale. Ovo će omogućiti testiranja u realnim uslovima i predstavljanje automobila na ključnim tržištima širom sveta. Spectre model je jedan od najkonektovanijih Rolls-Royce modela svih vremena, sa svakom svojom komponentom koja je inteligentnija od svih prethodnih modela. Električni model poseduje 141.200 pošiljalac-primalac relacija, što rezultira sa oko tri puta više ovakvih signala u poređenju sa tipičnim Rolls-Royce modelima.

Dramatično povećanje inteligentnih sistema u Spectre elektronici i arhitekturi električnog pogonskog sklopa omogućuje široku i direktnu razmenu detljnih informacija između ovih funkcija sa minimalno centralizovanim procesuiranjem. Kako bi se potpuno iskoristio pun potencijal ove tehnologije, softverski inžinjeri kompanije razvili su decentralizovanu inteligenciju za Spectre modele. Sve ovo se bazira na podacima koji se procesuiraju bliže svom izvoru, radije nego da budu upravljani u potpunosti putem jedne centralne procesorske jedinice, stoga i motor automobila poseduje značajno detaljnije i brže vreme reagovanja.

Uprkos svemu ovome, Spectre ne predstavlja vežbu u okviru kompjuterske nauke, tako da će tokom testiranja u južnoj Francuskoj, najiskusniji inžinjeri kompanije marljivo stvaraju namensku kontrolu za svaku od 25.000 funkcija ovog modela, uključujući i varijacije odgovora sistema u odnosu na različite faktore, koji uključuju vremenske prilike, ponašanje vozača, status vozila i uslove na putu, obezbeđujući kontinuitet iskustva koji klijenti dobijaju putem upotrebe Rolls-Royce automobila sa motorima unutrašnjeg sagorevanja. Rezltat svog posla ovi stručnjaci opisuju kao Rolls-Royce ’iskustvo u visokoj rezoluciji’.

Nakon mnogo meseci konstantnog testiranja, nova tehnologija vešanja dobila je zeleno svetlo i biće zaduženo za isporučivanje prepoznatljive vožnje poznate kao ’magični tepih’. Upotrebom novih komponenti i brzom obradom podataka Spectre sistema, sofisticirani elektronski stabilizacionim sistem koristi podatke iz motora i Flagbearer sistema, koji očitava površinu puta ispred automobila i satelistku navigaciju, upozorovajući Spectre model na predstojeće krivine. Aluminijumska arhitektura Spectre modela ojačana je čeličnim sekcijama koje omogućuju izuzetnu torzionu čvrstinu.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group