Magija i hemija koje se kriju iza predivnog mirisa novih automobila

Veoma je teško objasniti zbog čega je većini vlasnika miris novog automobila potpuno opijajuć i primamljiv, ali njegova privlačnost jednostavno ne može biti osporena...

Ova privlačnost je toliko jaka, da danas ljudi mogu sebi priuštiti osveživače vazduha i mirise koji nastoje da oponašaju ovu neopisivu aromu.

Miris novih automobila predstavlja rezultat nečega što se zove degazolinaža. Uglavnom veoma prijatan miris nastaje kada hemikalije koje se koriste u stvarima kao što su plastika i tkanine novih automobila dođu u kontakt sa vazduhom u njihovom enterijeru. Uprkos tome što pojedine studije tvrde da miris novih automobila nije baš najzdravija stvar za udisanje, način na koji novi četvorotočkači mirišu igra daleko veću ulogu nego što bilo ko može zamisliti.

Nissan smatra da naši nosevi nama pričaju veoma važnu priču, jer su zaposlili Pitera Karla Istlanda kao svog vodećeg inžinjera za procenu mirisa automobila. Istland je masterirao hemiju i forenzičku nauku na Lesterskom Univerzitetu, ali poseduje i veoma precizan osećaj mirisa, takođe.

Istlandov posao, u njegovoj najjednostavnijoj formi, predstavlja mirisanje novih automobila i njihovih enterijernih komponenti pre nego što oni napuste fabričke pogone, što je nešto što je radio u poslednjoj liniji Qashqai modela. Međutim, njegova uloga je daleko kompleksnija nego što se može činiti, jer je on glavni čovek koji osigurava da su izabrani materijali dovoljno dobro obrađeni kako bi pružali zadovoljavajući miris unutar automobila.

Naravno, ovo nije potpuno nov koncept, jer je kompanija Audi takođe uposlila tim njuškača svojih automobila. Sa druge strane, važnost ove uloge ne može biti prenaglašena, jer je kompanija Hyundai na teži način naučila koliko negativne ocene medija za loš miris enterijera mogu biti uticajne, kada je izbacivala Palisade liniju, koju je pratio opis da u njenim modelima enterijeri imaju užasan miris, koji obara sa nogu i može učiniti da vam se zavrti u glavi, često povezivan sa belim lukom i ljudskim znojem - što su i brojni kupci kasnije potvrdili.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group