Fitness - Vežbe

Kućni trening za listove

Ako trenirate isključivo kod kuće, onda vam je verovatno jako teško da povećate i ojačate listove...

Istraživanja su pokazala da se na mišiće listova najmanje obraća požnja, odnosno da muškarci vrlo retko rade vežbe koje pogađaju mišiće listova. Muškarci većinom prave fokus na gornji deo tela pa najviše rade na mišićima leđa, ruku, grudi i stomaka. Ali ako želite proporcionalan i lep izgled onda se morate pozabaviti i vašim nogama.

Listovi znaju da prave velike probleme, jer je njih teško povećati. Listovi su pod stalnim pritiskom i naporom zbog svakodnevnog hodanja pa ih je potrebno dodatno aktivirati. Ako želite da ojačate i povećate vaše listove mi ćemo vam predstaviti sjajan trening koji možete raditi kod kuće.

Taner Vajbmen, fitnes trener sa kanala BarbarianBody, pokazao nam je sjajne vežbe za ovaj deo tela. Ono što je kod ovih vežbi dobro jeste što one ne zahtevaju nikakvu dodatnu opremu i što ih možete sa lakoćom raditi u vašem domu. Potrebno je da makar dva puta nedeljno radite trening za listove, kako bi osigurali da se vaše noge ravnomerno razvijaju sa vašim telom i kako bi imali ravnomeran i uravnotežen izgled.

Pogledajte klip ako želite da vidite koje vežbe treba da radite:

  • Ključne reči: 

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group