Kako je najpotcenjeniji film Denzela Vašingtona ostao veliki hit uprkos svemu

Jedan od najikoničnijih, ali i najzanemarenijih filmova velikog Denzela Vašingtona stigao je na najveću striming platformu, a krilatica 'osveta se najbolje služi hladna' njegovoj ulozi definitivno pristaje...

Oskarovac je imao apsolutne hitove tokom svoje karijere, bilo da se radi o rukiju u Training Day, mafijašu u Equaliser, ozloglašenom dileru heroina u American Gangster ili grešnom, ali izvrsnom pilotu u Flight naslovu, Vašington je prirodna sila i velika glumčina.

Pokojni Toni Skot, legendarni režiser zadužen za True Romance i originalni Top Gun, uvek je cenio njegov talenat od prve saradnje na Crimson Tide, do poslednje na Unstoppable naslovu. U međuvremenu, Denzel Vašington i Toni Skot ponovo su se sastali kako bi napravili jedan od najboljih filmova u glumčevoj karijeri. Man on Fire film iz 2004. godine, predstavlja Vašingtona u ulozi Džon V. Kejsija, bivšeg CIA agenta upošljenog od strane jedne bogate meksičke porodice da zaštiti njihovu ćerku Pitu (Dakota Fening), koja će postati žrtva talasa brutalnih kidnapovanja.

Taman što je uspeo da se izbori sa svojim ličnim demonima, kriminalci otimaju devojčicu i dovode Kejsija u krvavi okršaj sa bandom koja je za to odgovorna. Ovaj film je zaradio više od 130 miliona dolara širom sveta, a uprkos tome što je oduvek smatran velikim favoritom od strane brojnih ljubitelja filmova, on ipak nije prošao preterano dobro kod kritike. Sa svega 38% na Rotten Tomatoe, on je postao apsurdno loše ocenjen. Ali kao što svi pravi filmofili znaju, to ponekada ništa ne znači i ovaj naslov je zapravo jedan pravi klasik.

Jedna kritika je opisala ovaj film kao vežbu u napadnim viškovima koji se protežu do dva ipo sata, baš kao i pijani gost koji ne želi da ode. Drugi kritičar je napisao da je ovaj film besramno manipulativan i sadistički nasilan i da on predstavlja najnižu tačku za Vašingtona i Skota, zaključujući da je ovaj film njihov najgadniji poslovni potez do sada.

Man on Fire je definitivno jedna divlja priča, pomalo prenaglašena u pojedinim segmentima. Brojni kadrovi snimani su ručnim kamerama, praćenim pomahnitalom motažom i u duhu osvetničkih filmova sedamdesetih. Međutim, ovaj film bez sumnje poseduje izuzetnu težinu, takođe je ispunjen emocijama od samog početka, do kraja, što ga čini veoma interesantnim za gledanje, tako da njegovih dva ipo sata prolete kao vetar.

Man on Fire se uprkos svemu ustoličio kao kultno delo u istoriji kinematografije, dok su vreme proteklo od njegove premijere do danas, kao i njegova popularnost koja ne jenjava, uspeli dodatno da utvrde ovaj naslov kao veliko ostvarenje i pravog ljubimca stare, ali i neke nove publike, što je sada potpuno očigledno.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group