Izbačen snimak brutalnog udesa Džejmsa Meja tokom snimanja The Grand Tour emisije

Velika polemika pokrenuta je nakon incidenta zbog kog je Džejms Mej pretrpeo manje povrede, koji se dogodio na snimanju poslednje epizode The Grand Tour Special serijala, ali do sada većina nas nije imala priliku da vidi zvaničan snimak njegovog udaranja u zid...

Udes se dogodio usred snimanja scene u kojoj je voditelj želeo da vidi koliko brzo može voziti uskim tunelom, kojim je Džeremi Klarskon prvi prošao u Audi RS4 modelu. Iako je on kompletirao trku bez incidenta, uznemirenost koju izaziva vožnja mračnim tunelom ipak ne može biti jasno očitana na njegovom licu. Nakon svoje vožnje, Klarskon je upitan putem voki tokija šta misli o ovoj avanturi, na šta je on odgovorio da Mej definitivno neće uživati u njoj.

Mej je zatim seo u svoj žuti Mitshubishi Lancer EVO VII automobil, dok je nakon starta njegov kolega Klarskon prokomentarisao ’žustri način na koji poleteo’. Na snimku nastalom tokom kompletiranja ovog specijala, Mej priznaje da je pomisao na veliku brzinu bila zaista privlačna zbog toga što je više nego išta želeo da pobedi u ovom izazovu.

Na kraju, jasno možemo videti da je Mej zamalo promašio svoju tačku kočenja, završavajući sa svojim žutim modelom u zidu. Prednje krilo japanskog automobila deluje kao da je udarilo prvo, okrećući ga okolo i ostavljajući zaustavljenog u suprotnom pravcu.

Snimak iz putničke kabine predstavlja nam svu silinu ovog udesa, sa Mejovom glavom koja leti okolo ka staklu i čvrstim predmetima enterijera udarajući u neke od njih. Snimak eksterijera automobila nakon sudara takođe ocrtava prilično surovu sliku, tako da možemo videti porednju stranu i točak sa desne strane potpuno odvojene od šasije i karoserije, dok je sveukupna šteta na toj strani automobila više nego očigledna.

Kako je nakon nekoliko dana postalo poznato, Mej je izbegao bilo kakve teže povrede uprkos silovitom udarcu koji je pretrpeo. Njegov automobil je popravljen dovoljno kako bi mogao nastaviti snimanje, mada je kasnije otkriveno da je on ipak potpuno otpisan u tehničkom smislu.

Stoga uopšte ne čudi što je Ričard Hamod odlučio da ne nastavi sa ovim takmičenjem i prođe ovaj tunel sa svojim Subaru WRX modelom veoma niskom brzinom.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group