Tesla i kineske vlasti istražuju horor film nastao u režiji njenog Model Y automobila

Kompanija Tesla izjavila je da sarađuje sa kineskom policijom u istrazi stravične nesreće čiji je glavni akter bio njen krosover Model Y...

Lokalni mediji prenose da je dvoje ljudi ubijeno i troje teško ranjeno nakon incidenta koji se dogodio u južnoj kineskoj provinciji Guangdung, kada je vozač Tesla Model Y automobila navodno izgubio kontrolu nad svojim električnim krosoverom.

Snimak čitave nesreće predstavlja jednu od glavnih tema na kineskoj društvenoj platformi Weibo, ali takođe kruži kruži širom sveta i deset dana nakon nemilih događaja. Video koji možete videti u nastavku teksta, UZ UPOZORENJE NA NJEGOV UZNEMIRUJUĆI SADRŽAJ I DA VAM SE KAO ČITAOCIMA SAVETUJE OPREZ, predstavlja nam Model Y američkog brenda koji je krenuo da se normalno parkira i ubrzo potom iznenada ponovo počeo da ubrzava.

Vozač za volanom ovog pomahnitalog automobila uspeo je da izbegne motociklistu na ulici, dok je nastavljao da ubrzava. Kako je Tesla automobil nastavljao da dodaje brzinu, moguće ga je videti kako ruši biciklistu i naleće na drugo vozilo, divljački se zakucavajući u jednu zgradu pri punom gasu.

Izveštaji medijske kuće Jimu News sugerišu da lokalna policija još uvek nije zaključila uzrok ovog bizarnog incidenta, dok je neimenovani član porodice pedesetpetogodišnjeg vozača, istakao da je do haosa došlo zbog problema sa kočionom pedalom.

Prijavljeni problemi sa kočionim pedalama predstavljaju glavnu temu u Kini, sa jednom damom, razbesnelim kupcem, koja se popela na krov vozila tokom šangajskog salona automobila prošle godine, protestujući zbog načina na koji je kompanija reagovala na njene žalbe vezane za neispravne kočnice i njihov udeo u udesu koji je imala.

Američka kompanija od tada naglašava kako popravlja načine na koje rešava pritužbe klijenata, ali je takođe dodala da je prekoračenje brzine glavni uzrok njenog udesa. Tesla takođe tvrdi da je tokom vikenda drugom vlasniku sudskim putem naređeno da se javno izvini i nadoknadi troškove nakon što je dokazano da su njegove žalbe vezane za probleme sa kočnicama nedosledne sa činjenicama i da su učinile štetu reputaciji kompanije.  

U međuvremenu, američki proizvođač za ovaj slučaj tvrdi da kočniona signalizacija nije primećena ni na jednom delu snimka nesreće i da su podaci pokazali da nije bilo nikakvih pokušaja pritiskanja kočnice tokom čitavog krvavog pira njihovog automobila.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group