Vuk u jagnjećoj koži - moćni 2000 Boxster vešto skriven ispod Bubine karoserije

Prvi Porsche modeli bili su manje ili više modifikovane Bube kompanije Volkswagen, dok je 2013. godine neko u Austriji odlučio da ovu istoriju ponovi, ali u kontra smeru…

Umesto da postave novu karoseriju na šasiju Bube, ljudi koji stoje iza ovog čudnog projekta postavili su karoseriju legendarne linije kompanije Volkswagen na šasiju Porsche modela, dok je rezultat njihovog rada, u najmanju ruku prilično interesantan.

Ponuđen na prodaju putem Schroeder-Classics brenda, ova Frankenštajnova kreacija nastala je od strane CarMaxx Classics kuće u Austriji. Prema svemu sudeći, ovo je veoma popularan i voljen automobil od strane ovog tjunera, koji ga je opisao svojim ključnim projektom putem svoje Facebook stranice nedavno.

Karoserija je stigla sa 1303 generacije modela, ili Super Beetle jedinice, a kao što možete videti, ona ne izgleda preterano prenaglašeno. Međutim, ipak postoje određene tačke koje odaju da se ovde radi o modifikovanom vozilu, kao što su veliki Porsche točkovi, usisnici vazduha koji se nalaze na stranicama i širi, ventilisani rubovi točkova.

Uprkos izgledu, ovaj automobil je ispod kože u čistokrvni Porsche, sa motorom, transmisijom, podnim segmetom, šasijom, kočionim sisteom, upravljačem, rezervoarom, prtljažnikom dobijenim iz 2000 Boxster S modela, što znači da ovo nije samo Super Buba, već je i Super ’Super’ Buba.

U fabričkom izdanju, 2000 Boxster model napajao je 3,2 litara veliki ravni šestocilindraš dobar za 247 ks, međutim, sudeći prema CarBuzz publikaciji, modifikacije kao što su usavršeni čip tjuning znače da je snaga ove jedinice podignuta na 270 ks, donoseći ubrzanje do stotke iz mesta za pet sekundi, odnosno sekund ipo brže od originalnog Boxter S primerka.

Schroeder-Classics naglašava da je zbog Porsche vešanja i šasije, ovaj model potpuno drugačiji od za vožnju od Bube i da on samo deluje kao predstavnik ove vrste. Umesto toga, on pruža pun osećaj Boxter jedinice, ali definitivno možemo zamisliti iz koliko čudne sedeće pozicije.

Iako je ova transformacija kompletirana pre jedne decenije, automobil je vožen svega dve hiljade kilometara od tada. Nije moguće tvrditi da je mala pređena kilometraža potvrda njegove savršenosti u vožnji, ali ovaj automobil bez ikakve sumnje deluje kao da je u izvanrednom stanju.

Međutim, podjednako iznenađujuće kao i pogonski sklop koji se nalazi ispod poklopca, jeste i cena ovog modela i savršenog restmod projekta, za koga njegov prodavac traži ogromnih 195.000 evra.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group