Fitness - Vežbe

Pojačajte vežbe donjeg dela tela na pravi način

Vežbe fokusirane na donji deo tela, mogu posedovati najraznovrsnije poteze u vašim treninzima...

Iako je potrebno da uvek ostanete u kontinuitetu sa određenim aspektima forme, kao što su držanje pravih leđa tokom čučnja, ne dozvoljavanje udaranja kolenima u pod tokom jednostranih vežbi, sada imate priliku da malo začinite stvari i dodate nešto više težine, postavljajući pred sebe dodatne izazove i pronalazeći načine da ih izdržite. Od upotrebe tegova, preko ruskih zvona i bugarskih vreća, mnogo je opcija na raspolaganju.

Jedna od najboljih metoda za održavanje težine tokom vežbi donjeg dela tela, jeste poza sa ruskim zvonima napred. Pritisak koji zvona stvaraju prilično je koristan jer jača torzo i gornji deo tela, čineći ga daleko aktivnijim prilikom ponavljanja čučnjeva, iskoraka ili farmerovog koraka u serijama, što ovakve obične vežbe čini pogodnim za celo telo.

Zbog činjenice da ste opteretili prednju stranu svog tela, primorani ste da aktivirate njene mišiće kako biste održavali težinu ne dozvolivši da vas povuče napred i ostali uspravni u poziciji bezbednoj za kičmu. Ukoliko držite samo jedan teg u rukama ispruženim ispred tela, takođe ćete biti primorani da aktivirate mišiće na zadnjoj strani vašeg torza, održavajući ga u uspravnom položaju i dodajući komponentu stabilnosti vašm vežbanju.

Međutim, ne možete jednostavno podići teg u visinu ramena i održavati ga u položaju kako biste dobili kvalitetna ponavljanja. Poza za vežbanje zahteva mnogo više od toga i zasniva se na konstantnom održavanju tenzije, stvarajući samu formu vežbe.

Kako biste rešili ovaj problem, potrebno je da promenite način shvatanja vežbi za prednji deo tela, jer poza držanja tereta ispred sebe ne zasniva se samo na nošenju tegova, već predstavlja glavni korak u bilo kojoj vežbi koju radite.

“Najveća greška koju ljudi prave prilikom vežbanja sa ruskim zvonima u rukama jeste pomisao da jednostavno mogu držati tegove u njima i opustiti svoje telo”, rekao je fitnes direktor Mans’ Health publikacije, Ebenezer Samjuel. “Nemojte to raditi, održavajte trbušne mišiće čvrstim i neka vam grudni koš uvek bude ispod, ravnajući ruke sa linijom poda. Zategnite lateralne mišiće i vucite ruska zvona jako ka vašem torzu. Na ovaj način aktivirate celokupno telo, što olakšava vežbanje i omogućuje vam izgradnju abdominalne i leđne snage.”

N.Đ.

Izvor: Man’s Health

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group