Fitness - Vežbe

Pronađite svoju granicu pravilno izvedenim sklekovima

Osnivač Athlean-X brenda, Džef Kavaliere, podelio je nekoliko saveta i iskustava na svom YouTube kanalu, kako bi nam pomogao da unapredimo svoje performanse i formu sklekova...

U njegovoj poslednjoj objavi, trener je postavio sklek izazov koji može pomoći boljoj aktivaciji ramena i ruku, svakome bez obzira na godine ili fitnes spremu.

Izazov je jednostavan – kada čujete reč “dole”, spuštate se do samog dna sklek pozicije. Kada čujete “gore”, ponovo se podižete do vrha što predstavlja potez kompletiranja jednog ponavljanja. Odavde, cilj predstavlja jednostavno održavanje ritma zajedno sa audiom koji pratite, koliko god da ste to u mogućnosti.

Novi projekat je sličan “Bring Sally Up” izazovu, koji je uključivao tekst jedne Mobijeve pesme, kao prateći element spuštanja i podizanja tokom sklekova. Težina tog izazova zasnivala se na nepredvidivosti, a učesnici su mogli da se nađu u jednom položaju tokom dužeg vremenskog perioda, sve dok ne čuju ponovo “up” ili “down” u pesmi. Ritam Kavalierovog programa daleko je ujednačeniji, ali to ne znači da je on lakši. Njegov spor, konstantan tempo znači da svako ponavljanje postaje potpuno jednako i nije moguće požurivati bilo koji deo njegovog procesa.

“Ovakvo vežbanje daleko je teže nego što sam i sam zamišljao”, izjavio je Kavaliere. “Ovo je posebno tačno zbog toga što kada jednom dodate ritam, sve počinje da se menja.”

Pogledajte video koji možete videti ispod teksta i oko prvog minuta možete sami probati nove ritmičke sklekove, zatim uporediti svoje rezultate u grupi vašeg godišta. Za svakoga kome je potrebno nešto više motivacije, Kavaliere je dodao nekoliko podsticajnih segmenata izazovu, radi povećavanja njegove zabavne vrednosti, tako da sa svakim kompletiranim ponavljanjem video vas prebacuje na fotošop fotografije slavnih koji poziraju sa svojim mlađim verzijama. Trener je postavio snimak sa 55 ponavljanja, na vama ostaje da pokušate da ih dostignete, ali nikako nemojte da pokleknete i odustanete ukoliko u tome ne uspete.

Dostizanje tuđih ponavljanja nije bitno i najvažnije u ovom programu jeste da svako ponavljanje izvedete perfektno. Kao što je Kavaliere naglasio: “Najvažnija stavka izazova jeste kako izvodite to što radite, a ne količina ponavljanja prilikom procesa.”

N.Đ.

Izvor: Men’s Health

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group