Ken Blokov ukus za automobile postao je potpuno električan...
Uprkos tome što ga brojni ljubitelji četvorotočkaša i trka pamte Hoonigan Racing Division vozača zbog njegovog Ford F-150, Ford Mustang ili možda Frod Mach-E modela, na temeljima njegovog nedavno uspostavljenog parnerstva sa kompaniojom Audi, iz kog dolazi specijalni S1 e-tron Quattro Hoonitron, Blok je predstavio svoju novu mašinu za svakodnevnu upotrebu – potpuno električni Audi RS e-tron GT.
Naravno, pošto ovaj posebni primerak pripada Bloku, on je sve samo ne standardan. Crno/bela šema boja akcentovana je detaljima od ugljeničnih vlakana na čitavoj karoseriji, postavljenoj nešto niže u poređenju sa fabričkim izdanjem, ispod čijih se rubova nalaze ogromni beli Rotiform točkovi umotani u brendirane Toyo Tires pneumatike. Krovna kutija nameštena je kako bi prenosila sve što je potrebno za snoubording i donosi Hoonigan brendirane oznae na svetlo sivoj nijansi, uklapajući se sa tonom Rotiform Aerodiscs kočionih klešta na prednjoj osovini.
Specijalno prilagođavajuće vešanje dolazi kao standardna ponuda u fabričkoj formi, kao i napredni motor sa 637 ks i baterijski sistem kompanije Audi. Konjaža kombinovana sa masivnih 830 Nm obrtnog momenta, dovoljna je kako bi Audi RS e-tron GT pretvorila u najbrži model RS oznake u proizvodnji i služiće kao Blokova lična mašina za svakodnevne potrebe.
N.Đ.