Fitness - Ishrana

Kako da napravite proteinske tortilje

Evo sjajnog načina da vaše obroke učinite zanimljivim i ukusnim...

Ako ste odlučili da iz vaše ishrane izbacite hleb i druge proizvode koji sadrže dosta ugljenih hidrta, onda će vam ovaj recept mnogo značiti. Reč je o proteinskim tortiljama koje se pipremaju jako lako, brzo i uz nekoliko sastojaka, a koje ne sadrže ugljene hidrate i koje su pune proteina.

Za pripremu tortilja će vam biti potrebno:

2 Jaja
20g protina po želji
20g bademovog mleko

Ova količina biće vam dovoljna da napravite 2-3 tortilje, a ako želite više, samo duplirajjte količine. Sve sastojke ubacite u blender i dobro izmešajte kako ne bi bilo grudvica. Zatim kao kada pripremate palačinke, smesu sipajte u vruć tiganj koji je blago nauljen i vaše tortilje će biti spremne.

Sve što dalje ostaje jeste da ih nafilujete sa satojcima koji vama odgovaraju i prijaju.

Ovakve toritlje možete jesti  za doručak, ručak i večeru, a u zavisnoti od obroka možete pripremati različte filove i tako uvek imati neku drugu vrstu tortilje.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group