Fitness - Vežbe

Najbolje vežbe za skidanje sala sa stomaka

Ako imate problema sa pivskim stomakom koji jednostavno nikako ne možete da skinete, ove vežbe će vam pomoći u toj misiji...

Skinuti salo sa stomaka je definitivno najteži fitnes zadatak koji možete pokušati. Muškarci koji ne vode računa o ishrani i oni koji se ne bave sportom mogu imati ozbiljnih problema sa kilažom, a najkritičniji deo tela je upravo stomak.

Dakle, šta je potrebno uraditi kao bi za kratak vremenski period skinuli salo sa  stomaka.

Pre nego što počnete da trenirate, morate da povedete računa o vašoj ishrani. Jedite manje kalorične stvari kako bi za kraće vreme izgubili više kilograma. Kada počnete sa dijetom, na red dolaze vežbe.

Mi vam savetujemo da radite ove vežbe za stomak jer su one ubedljivo najbolje za skidanje sala.

1. Obrnuti trbušnjaci

Ovo je sjajna, ali i zahtevna vežba koja će imati veliki uticaj na donji deo vašeg stomaka. Lezite na pod na vaša leđa, noge blago savijte u kolenima i podgnite ih u vis. Sada noge sputajte ka podu, zadržite par sekundi iznad zemlje i vratite u početni položaj. Osetićete napor u vašem stomaku.

2. Zadržaj u skleku

Ovo je još jedna važna vežba koja će učiniti čuda vašem stomaku. Sve što treba da uradite je da ostanete u gornjoj poziciji skleka, što duže možete. Vežbe izdržaja će vam olakšati svakodnevno kretanje, bilo da se radi o običnim dnevnim aktivnostima ili je reč o ozbiljnijem bavljenju sportom. Ojačaćete celo telo, trbušne mišiće, mišiće kukova i zadnjice, koji su tokom cele vežbe angažovani.

Ostanite u skleku 30 sekundi.

3. Dodirivanje prstiju

Ovu vžbu ostavite za kraj. Jednostavno iz uspravnog pokušaja pokušajte da dodirnete vaše prste na nogama, bez savijanja kolena. Uradite 20 ponavljanja.

V.P.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group