Fitness - Vežbe

Ultimativna vežba za ramena

Ako želite velika i snažna ramena, onda je ovo vežba za vas...

Poznate su brojne vežbe za ramena, a tajna uspeha je u broju ponavljanja, dodavanju težine i broja setova. Rameni zglob je specifičan i vrlo nezgodan za treniranje, jer se lako povređuje i jer se i zbog najmanje greške kasnije možete pokajati. Ramena se moraju trenirati umereno i ništa ne smete raditi naglo i preterano. Ako želite da radite sa velikim kilažama, prvo vaše rame naviknite na lakše kilaže, pa krenite da dodajete težinu.

Vežbe za ramena treba raditi jednom nedeljno ili najviše tri puta u dve nedelje, ako želite najbolje i najbrže rezultate.

Arnold Pres ili Arnolodov potisak je vežba koju je popularizovao Arnold Švarceneger i koja čini čuda kada je u pitanju treneing i jačanje ramena. Ova vežba trenira srednji i spoljni deo deltoida, a može se izvoditi sedeći ili stojeći.

Vežba se radi tako što ćete ruke staviti u položaj kao kada radite klasičnu vežbu za biceps. Ruke treba da su savijene u laktovima, biceps treba da je pored grudi, a šake treba da drže bućice i da budu okrenute ka vašem licu. Sve što dalje treba da uradite jeste da rotirate šake za 45 stepeni i da bućice podignete visoko iznad vaše glave. Ruke treba da budu ispružene i tegovi moraju da se nekoliko sekundi zadrže iznad glave, a zatim kontra rotacijom, vratite bućice u početni položaj i ponovite vežbu koliko želite.

Pogledajte kako se radi ova vežba:

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group