Popularna auto kompanija redizajnirala je svoj legendarni logo i time najavila ulazak u novu eru automobilizma...
Svi verovatno znate za VW skandal koji se desio pre 2 godine u kojem je ova kompanija lažirala podatke o emisiji štetnih gasova i tako izdala preko 60.000 vozila koja nisu bila bezbedna za vožnju. Volkswagen je platio ogormne kazne zbog ovoga, izgubio dosta fanova i povukao veliki broj autombila sa tržišta, ali direktori ove kompanije kažu da žele da preokrenu situaciju u svoju korist i da ovu kompaniju potpuno promene iz korena.
Zbog toga je VW predstavio redizjan svog logotipa i time najavio novi korak u budućnosti ove kompanije. Novi logo je minimalistički i ne sadrži više tradicionalnu plavo-belu boju koja je krasila čuveni VW znak. Logo je sada futuristički, sa metalik linijama koje stoje na crnoj pozadini.
Linije samog VW logoa su dosta tanje i deluju otmenije i luksuznije. Na ovaj način, Volkswagen kompanija poručlila je da će nova vozila biti uglađenija, da će posedovati unapređeni i privlačniji dizajn i da će se prilagoditi vremenu koje nam dolazi, a to znači da će buduća vozila biti bezbedna za okolinu i da će dolaziti sa hibridnim i električnim agregatima.
Prvi model koji se našao na tržištu sa novim logotipom je Atlas SUV i moramo priznati da nam se novi dizajn mnogo sviđa.