Četiri saveta profesionalnog trenera za najefikasnije topljenje masti

U svom novom videu na YouTube kanalu, profesionalni trener Džeremi Etier, predstavio je svoje jednostavne načine koji vam mogu pomoći da sagorite mati...

Popularni fitnes trener iskoristio je svoj kanal kako bi pojasnio korake koji nam na najefikasniji način mogu pomoći da startujemo svoje putovanje ka gubitku kilograma i dostizanju najboljih mogućih rezultata kada je reč o topljenju masti sa našeg stomaka, na primer, a njih je veoma lako implementirati u vremenskom okviru od četiri nedelje.

Prva nedelja: Merite se svaki dan

Stajanje na vagu svaki dan možda deluje kao recept za gubitak samopouzdanja, ali je zapravo idealan način za regularno praćenje kilaže, izjavio je Etier, stoga je veoma važno za ukupan rezultat da merimo svoj gubitak kilaže i napredak. Kako trener savetuje, najbolje je da se merimo svakoga jutra u isto vreme, nakon što se probudimo i iskoristimo toalet, pre unosa hrane i pića.

"Veoma je važno da se merite na ovaj način svakoga jutra jer naša kilaža varira iz dana u dan", objasnio je trener. Zatim je najbolje da izračunate svoju prosečnu kilažu tokom tog vikenda, a kako vreme prolazi ovakav postupak će osigurati olakšano merenje količine izgubljene masti. Dobar prosek gubitka masti nalazi se između 0,5 i 1% od ukupne telesne masti tokom jedne nedelje, što je oko pola do jednog kilograma.

Druga nedelja: Redukujte kalorije

Drugi korak je bitan radi premošćavanja praznine između broja kalorija koji trenutno unosimo na dnevnom nivou i broja kalorija koji bi trebalo da unosimo kako bismo izgubili masnoću. Ove cifre mogu blago varirati od osobe do osobe.

"Veoma jednostavan način za startovanje smanjivanja kalorija jeste uzimanje ukupne telesne kilaže i njenog množenja sa brojem 29", dodao je Etier. Broj koji na kraju dobijete jeste vaš preporučeni unos kalorija, a kada ga definišete, Etier sugeriše da koristete neku od brojnih fitnes aplikacija kako biste pratili svaki svoj obrok i osigurali da se držite tog broja.

Treća nedelja: Povećanje aktivnosti nevezanih za vežbanje

Ne-vežbačka aktivnost termogeneze (NEAT), odnosi se na bilo koje svakodnevne fizičke aktivnosti koje se dešavaju izvan naših trening sesija. Uprkos tome što stvari kao što je šetnja ili čišćenje stana ne poseduju previše uticaja, one zapravo pomažu prilikom sagorevanja dodatnih kalorija. Dodatno, brojne studije su dokazale da pri niskim NEAT nivoima, naša tela ne mogu da upravljaju našim apetitom i kontrolom unesenih kalorija.

Jedan od najlakših načina za poboljšanje našin NEAT segmenata jeste redovna šetnja i kako trener navodi, ciljevi tokom hodanja moraju biti između sedam i devet hiljada koraka svakoga dana minimalno.

Četvrta nedelja: Radite prave vežbe u idealnoj količini

Minimum trideset minuta vežbanja, tri puta nedeljno, u okviru treninga u kojima su uključeni kardio i treninzi otpora i izdržljivosti, predstavlja savršenu startnu tačku kada se radi o gubitku kilograma. Treninzi od sat vremena pet dana nedeljno još su bolji.

"Istraživanje je pokazalo da ljudi koji vežbaju minimum 150 minuta nedeljno gube duplo više kilaže u odnosu na ljude koji vežbaju 75 minuta nedeljno. Kada se treninzi kombinuju sa vašim dijetama, vežbanje postaje još efektivnije, ujedno i gubljenje kilograma, nego bilo koji drugi pojedinačni metod."

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group