Fitness - Ishrana

Najbrži tuna omlet koji možete napraviti

Ovo je sjajan proteinski doručak koji će vam dati snage i energije i pomoći vam da pregurate težak i naporan dan...

Ako ste na proteinskoj ishrani i ako svakodnevno trenirate, onda će vam ovaj doručak dosta pomoći, jer će obezbediti veliku količnu proteina, a malu količinu ugljenih hidrata. U pitanju je omlet sa tunjevinom koji je ukusan i neverovatno lagan za spremanje.

Ovoga puta pokazujemo vam kako da napravite sjajan omlet sa tunjevinom koji će vas nahraniti i obezbediti energiju i hranu vašim mišićima.Jedno jaje sadrži oko 13 grama proteina, dok se u 100 grama tunjevine nalazi 40g proteina, pa lako možete videti zbog čega je ovo obrok koji često jedu bodibilderi i fitnes zaluđenici.

U jedan sud sipajte jaja, tunjevinu, sir i bejbi spanać. Sve lepo pomešajte, a zatim smesu izručite u nauljeni, vrući tiganj. Nakon par minuta vaš omlet će biti gotov, a vaše telo će vam biti zahvalno jer ste mu pripremili fenomenalan i zdrav doručak.

Foto: Airfryer Cooking

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group