Fitness - Ishrana

Voće koje sadrži veliku količinu šećera

Iako je voće zdravo, morate ga jesti u umerenim količinama, jer se i u voću nalazi opasni šećer...

Šećer je definitivno najopasnija namirnica 21. veka i najnovija istraživanja su pokazala da ljudi šiorm planete umiru i ozbiljno se razboljevaju zbog preterane upotrebe šećera. Mnogi zbog toga zamenu za šećer traže u zdravijem voću, ali i voće u sebi sadrži dozu šećera koja takođe može biti opasna ako se sa voćem preteruje.

Iako se u voću nalazi drugačiji tip šećera, odnosno fruktoza, ono opet može da utiče na vaš metabolizam i vaše celokupno stanje u organizmu. Neko voće ima manje količine šečera, ali mi ćemo vam ovoga puta predstaviti voće koje ima velke količine šećera i koje morate jesti umereno i u manjim količinama.

Evo o kojem voću je reč:

1. Mango

Ovo egzotično voće je neverovatno zdravo i ukusno, ali u sebi sadrži veću količinu fruktose, pa je dobro da ga jedete u umerenim količinama. Jedna šolja ovog voća sadržu 23 grama šećera, što znači da je ta jedna šolja dovoljna za ceo dan, kada je reč o dozi šećera.

2. Banane

Banane su prepune kompleksom vitamina B i odlične su za one koji imaju manjak gvožđa, ali banane su 25% sačinjene od šećera, pa je pametno da dnevno pojedete jednu do dve banane, jer će to zadovoljiti vašu potrebu za šećerom.

3. Smokve

Ova letnja voćka u jednom svom plodu sadrži 8 grama šećera, što i nije čudno, jer prvo što osetite kada pojedete zrelu smokvu jeste jaka slatkoća.

4. Višnje

Iako su na prvi ukus kisele, višnje sadrže 18 grama šećera po porciji od jedne šolje, što je prilično mnogo.

5. Grođže

Iako je grožđe korisno za zdravlje i lepotu kože, količina šećera u grožđu je mnogo veća od norme - 15 grama u jednoj šaci. Prema dijetetičarima, dnevno ne treba pojesti više of 17 bobica.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group