Fitness - Vežbe

7 vežbi za veće i snažnije tricepse

Ako želite veće i snažnije ruke, onda vežbe za triceps moraju biti deo vaše svakodnevne trening rutine...

Iako muškaraci većinu svog vremena u teretani provode trenirajući biceps, triceps je isto toliko važan. Ako niste znali, triceps  je veći mišić od bicepsa, pa ako želite da povećate veličinu i snagu vaše ruke, onda su vežbe za triceps neizbežne.

Mi smo odlučili da vam predstavimo najbolje vežbe za triceps koje će vam doneti rezultate za najkraći vremenski period. Većinu ovih vežbi ste sigurno radili, ali verovatno niste znali za njihov značaj. Vežbe za triceps su sjajan način da se umorite i oznojite, a pritom ćete dobiti veće i snažnije ruke.

Fitnes isntruktor Vins, za fitnes kanala V-shred, pokazao nam je 7 različitih vežbi koje su odlične za triceps i koje će vam pomoći da ostvarite vaše ciljeve u teretani.

Vežbe koje ćete raditi su:

Benč Press sa uskim hvatom
Skullcrushers
Triceps ekstenzije iznad glave
Triceps ekstenzije pomoću kabla
Povlačenje kabla jednom rukom
Povlačenje kabla iznad glave
Dumbbell Kickbacks

Pažljivo pogledate klip kako biste videli o kojim vežbama je reč i kako se one pravilno rade:

  • Ključne reči: 

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group