Dizanjem tegova do savršene konstitucije u roku od deset meseci

Iako vlada uvreženo mišljenje da su studenti lenji mladi ljudi, koji nisu navikli na naporan rad i nedostaje im radna etika, devetnaestogodišnji Itan Halvort, samo je jedan od mladih ljudi koji može uticati na promenu ovog narativa...

Trenirajući u Ultimate Performance Manchester teretani, gotovo svakog dana u nedelji, čak i tokom čestih pandemijskih restrikcija koje su bile aktuelne u Britaniji, Halvort koji je u startu imao kilažu od 58,9 kilograma uspeo je da nabaci nešto više od 5,8 kilograma telesne mase i duplira svoj lični rekord postavljajući ga na 200 kilograma iz mrtvog dizanja, istovremeno potpuno menjajući svoje navike, uvodeći u zdravu ishranu modifikacije, kako bi omogućio uključivanje burgera i krompira u svoje obroke. Izvan teretane, Halvort takođe regularno koristi StairMaster mašinu kako bi povećao svoj broj dnevnih koraka.

"Oduvek sam želeo da dodam mišićnu masu i osećam se bolje u svojoj koži", izjavio je Halvort. "Prestao sam sa konzumiranjem derivata sa visokim količinama šećera i ostalih beskorisnih kalorija. Prebacio sam se na čistu dijetu kreiranu po instrukcijama mog ličnog trenera, unoseći određene količine proteina i ugljenih hidrata tokom obroka. Dodatno, povećao sam unos vode na oko četiri litre dnevno. Nikada u životu nisam pio toliko vode, ali sam se osećao daleko bolje."

Tokom nekoliko meseci treniranja, Halvortove cifre po pitanju tegova drastično su rasle. "U jednom momentu je došlo do toga da radim sa različitim improvizovanim spravama zbog lokdauna. Tada smo radili dosta podizanja iz čučnja, mrtvog dizanja i benč presa sa različitim aksesoarima, upotrebom improvizovane opreme i običnih tegova kako bi uvežbavao pokrete. Fokus je uvek bio na prevazilaženju brojeva, tako da sam uskoro sa 120 prešao na podizanje 200 kg sa poda."

Gradeći regularne navike, kao što su pripreme obroka, nedeljno praćenje progresa i konstantno napredovanje u dodavanju tereta tokom podizanja, Halvort je bio u mogućnosti da značajno poboljša svoje rezultate. "Pripremanje hrane zamenilo je upotrebu grickalica, što je bilo od krucijalnog značaja. Pored toga, posedovanje trenera koji vas održava na pravom putu, pomaže vam da kreirate svoje planove ishrane i treninga na svakodnevnom nivou, kako biste osigurali željene rezultate koje želite."

"Dodao sam gotovo šest kilograma nemasne telesne mase tokom deset meseci, čak i tokom lokdauna, završavajući sa 6,7 % na kraju. Sveukupno, moje samopouzdanje je poraslo, kao i zdravlje u globalu. Zaista se osećam mnogo bolje, imam bolje mišljenje o sebi i prilično sam ponosan na svoja dostignuća posebno zbog toga što su zahtevala dosta vremena."

- Glavni trening ovog studenta tokom pet dana u teretani sastojao se od:

- Ponedeljak: noge, kvadricepsi i bicepsi

- Utorak: ramena i tricepsi

- Sreda: odmor

- Četvrtak: leđa i grudi

- Petak: noge, fokus na zadnju ložu

- Subota: ruke

- Nedelja: Leđa i deltoidi

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group