Fitness - Vežbe

Izdržaj u skleku sa tegovima

Ovo je vežba koja će vas dovesti do samih granica i koja će vam pokazati koliko ste jaki...

Plank ili izdržaj u skleku je sjajna vežba koju preporučuju mnogi fitnes stručnjaci. Ovo je jedna od najpopularnijih i najefektivnijih vežbi za abdominalni deo vašeg tela. Pored abdomena, ova vežba utiče i na veliki broj drugih mišića, pa će vaše ruke, ramena i noge takođe biti pod velikim naporom. Ako duži vremenski period ostanete u skleku, osetićete kako i drugi mišići počinju da se aktiviraju, pa ćete od ove stacionarne vežbe dobiti pravi trening.

Međutim, postoji jedna loša stvar kod ove vežbe, a to je što ona nekada zna da bude prilično dosadna. Kada ste u planku, vi se ne pomerate, već samo mirujete i tako postajete snažniji, tako ova vežba postaje sve duža i dosadnija.

Zato smo odlučili da vam predstavimo varijaciju ove vežbe koja će učiniti da dodatno ojačate i da plank učinite zanimljivijim.

Sve što vam treba jeste jedan teg kloji se stavlja na benč šipku. Teg postavite na zemlju i preko tega stanite u plank poziciju, tako da vam teg bude ispod glave. Zatim jednom rukom povucite teg na jednu stranu, a onda drugom rukom povucite teg na drugu stranu. Cilj je da ovo neprekidno radite dok ste u planku, jer ćete tako dodatno opteretiti vaše ruke i učiniti da ova vežba bude još teža i zahtevnija.

Ako ovo budete radili, celokupna snaga vašeg tela će se povećati, a vaše ruke će biti dodatno jače što će vam sigurno značiti.

Foto: Tiger Fitness

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group