Izgubio 10 kg i definisao svoje mišiće u šest meseci kod kuće

Nakon što je išao u teretanu tri puta nedeljno tokom tri meseca i nije primetio bilo kakve promene, jedan programer iz Holandije pomislio je da uzalud traći vreme...

Negde u pozadini ovaj čovek je znao da ukoliko ne uloži nešto više truda i ne pokuša da izvede na pravi način od ovog posla nema ništa, tako da je krenuo da obraća što je više pažnje moguće na svoju dijetu. Istovremeno programer se upisao na poseban program koji uključuje specifičan nutricionistički plan sa posebnim unosom proteina, karbonata i masti, koji se podešavaju bazirano na progresu.

"Pre ovoga, zapravo nisam previše razmišljao o pitanjima ishrane i onoga što konzumiram, jednostavno sam jeo relativno zdravo, ali sam pravio dosta izuzetaka, koji su se samo gomilali."

Ovaj program se sastoji od tri pune telesne vežbe nedeljno, sa fokusom na složenim pokretima na samom početku treninga, a zatim nastupaju potpuno izolovane vežbe koje traju do samog kraja sesije. "Kada je lokdaun startovao, moj rad se nastavio od kuće, gde sam imao samo baznu opremu - šipku za zgibove, par tegova, jedno rusko zvono. Sa tim na raspolaganju nisam mogao da koristim široku paletu pokreta i nisam imao dovoljno težine kako bih napredovao u svom treningu, stoga sam morao pronaći druge načine kako bih postavio izazove pred sebe." Trener je ovom čoveku pružio veoma koristan savet o tome kako da izvuče maksimu od ograničene opreme koju poseduje, nalik usporavanju ponavljanja i dodavanja parcijalnih ponavljanja setovima.

U suštini, tokom čitavog procesa ovaj čovek je učio pokrete, radije nego samo da prolazi kroz vežbu izvršavajući ponavljanja, fokusirajući se na tempo i izbacivanje odmora na vrhu pokreta. Ovim putem, stvara se još bolja konekcija između uma i mišića, što osigurava da možemo osetiti kada su pravi mišići aktivirani prilikom posebne vežbe i da naš performans ode dalje od onoga što inicijalno smatramo kao trenutnim mogućnostima.

"Izgubio sa deset kilograma ukupno i potpuno definisao svoje telo. Sada se osećam daleko samopuzdanije, a kada sam podelio svoje fotografije sa porodicom i prijatljeima, oni su bili potpuno šokirani mojom transformacijom", dodao je Remi, trideset i jednu godinu star programer iz Amsterdama. "Slobodno mogu reći da je ovo rezultat moje nove rutine, zbog koje spavam bolje i generalno se osećam daleko odmornije. Dodatno, sada deluje da me hrana daleko više dopunjuje energijom, radije nego da mi ostavlja osećaj umora i naduvenosti. Sada kada sam prilično stesao figuru, nameravam da povećam unos kalorija ponovo, tako da mogu da gradim mišićnu masu tokom nekoliko narednih godina."

Ukoliko želite da izgubite kilažu ili dostignete optimalnu formu, programer preporučuje pronalaženje dobrog programa radi boljeg starta, iz razloga što u teretanama i na internetu kruže toliko različite informacije. Pored toga, sve je prilično jasno - održavanje konitnuiteta, prećenje ishrane i progresa predstavlja glavne stavke koje mogu pomoći kako bi se sa lakoćom identifikovalo šta radi, a šta ne za vas lično. "U teretani, fokusirajte se na mišiće koje želite da razvijate određenom vežbom i kontrolišite čitav pokret radije nego da krenete sa dizanjem najveće kilaže koju možete. Odavde, vi počinjete postepeno da gradite progres."

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group