Fitness - Fitness saveti

Kako gubiti kilažu uz proteinske šejkove

Ove tajne koje nutricionisti potvrđuju, pomoći će vam da dobijete maksimum od svojih proteinskih šejkova i pomoći će vam da smanjite višak kilograma…

Dijeta sa visokim sadržajem proteina je svakako dobra za vas, a ono što je mnogima još i važnije, dobra je za liniju. Studije su dokazale da unos veće količine proteina na dnevnom nivou može pomoći gubitak viška kilograma, dok vam istovremeno daje sasvim dovoljno nutrijenata kako biste bili izuzetnog zdravlja i dobro se osećali.

Koliko proteina je dovoljno? Pa, to sve zavisi od vaše telesne težine, ali stručnjaci preporučuju 0.54 do 0.68 grama proteina na svakih pola kilograma težine, ukoliko želite da smanjite kilažu. Recimo, ukoliko ste muškarac težine 90 kilograma, potrebno vam je barem 97.2 grama proteina na dnevnom nivou.

Dakle, pojedete veliku pljesku svakog dana i to je to? Pa, ne tako brzo. Meso koje se nalazi u pljeskavicama i hamburgerima obično sadrži jednu petinu nivoa proteina koji nam je dnevno potreban, što u prevodu znači da morate pojesti pet takvih porcija, što vam apsolutno nijedan nutricionista ili stručnjak na ovoj planeti ne bi preporučili.

Mnogo bolji način za unos čistog proteina bez kečapa, lepinje i drugih sastojaka uobičajene pljeskavice su svakako proteinski šejkovi. Jedna porcija kvalitetnog proteinskog šejka može vam pomoći da se zdravo hranite i dostignete svoj optimalni dnevni nivo proteina. Ipak, morate biti oprezni ukoliko se odlučite da ih konzumirate, jer postoji izobilje kvaka kod konzumacije proteinskih šejkova.

Prva kvaka je činjenica da su proteinski praškovi zaslađeni obrađenim šećerom. Svi znamo da je šećer loš za vežbanje i liniju i da ga treba izbegavati koliko god da je to moguće. Prema brojnim nutricionistima, treba kupovati praškove koji su nezaslađeni ili zaslađeni Steviom. Samim tim, treba izbegavati sve one sa veštačkim ukusima, bojama i konzervansima. Pea protein, Whey protein, kolagen peptide, protein braon pirinča i konoplje su sjajni izbori. Setite se sledećeg, kada budete kupovali svoj protein – što manje sastojaka vaša smesa poseduje, to bolje po vas.

Za dobijanje mišića, obično je najbolje konzumirati proteinski šejk nakon vežbanja, kako bi se nadoknadile izgubljene kalorije. Ako želite da smanjite kilažu, popijte šejk kada biste obično užinali. Konzumacija proteinskog šejka za doručak je dobra ideja, ukoliko obično ne doručkujete, ili jedete nešto lagano.

Ipak, jedna porcija proteina ne može sačinjavati dobar šejk, posebno ukoliko kupite verzije bez veštačkih sastojaka, tako da možete slobodno dodati još neke zdrave sastojke svom mešanju. Bobice, zeleniš poput kelja i spanaća, nezaslađeno bademovo mleko, chia seme, laneno seme i neslađeni kokos su sjajni dodaci svakom šejku praktično.

Naravno, na kraju moramo naglasiti da vam proteinski šejkovi služe samo kao pomoć za gubitak kilaže, ali neće imati uticaja ako ne stvarate kalorijski deficit. Kada god da konzumirate ove šejkove, ne zaboravite na svoje kalorijske ciljeve, vežbanje i potom se slobodno divite svojim rezultatima.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group