Fitness - Ishrana

Mladi Švarceneger ne veruje u dijete

Većina ljudi zaboravi svoje novogodišnje odluke još tokom januara...

Međutim, glumac i model Patrik Švarceneger nema problema da se pridržava svoje reči i ostane pri svome, posebno zbog hordi ljudi koje ga svakodnevno prate i smatraju za lični uzor. Zbog priprema za novu ulogu u Amazon miniserijama, Švarceneger je ušao u novu godinu sa zadatkom da svom telu doda oko jedanaest kilograma. Kako bi ostvario svoj cilj, glumac i model kreirao je ekupu od gotovo pet stotina pratilaca, kako bi osigurao da uvek ustane u pet ujutru i odradi svoje vežbe.

Nakon čekiranja jednim selfijem, Švarceneneger odlazi u svoju kućnu teretanu kako bi pristupio treningu koji ponavlja pet ili šest puta nedeljno, fokusirajući se na svoje noge i gornji deo leđa. Za sve savete ovaj čovek obraća se svome ocu i fitnes ikoni Aronoldu Švarcenegeru, sa jednom lekcijom koju će zauvek imati na umu radi održavanja discipline, a ona glasi: "Ako se ne opustiš u teretani, verovatno nećeš moći ni u ostalim sferama svog života."

Međutim, pravi način na koji se mladi Švarceneger napumpava jeste preko njegovog stomaka. Pošto nije pobornik modernih dijeta, on je preuzeo plan obroka koji je sveukupno zdrav, ali povremeno može i ne mora sadržati po koju činiju sladoleda.

"Jednostavno pokušavam da unesem više kalorija, proteina i daleko kompleksinijih ugljenih hidrata", izjavio je Švarceneger junior. "Takođe, uvek se trudim da jedem nešto pre svojih vežbi, kako bih imao dovoljno energije za završavanje čitavog treninga. Nekada sam trenirao na prazan stomak i pokušavao da koristim izgladnjivanje kako bih sagoreo masti."

Švarceneger je ovu godinu počeo sa 73,5 kg, a sada je težak je 83,5 kg. Glumac je izjavio da želi dodati još malo svom telu tokom sledećih nekoliko nedelja, dok će mu dvadesetak kilograma sladoleda koje poseduje u frižideru definitivno u tome pomoći.

Predstavljamo vam dnevni plan ishrane Švarcenegera mlađeg, ali i interesantan način da i sami probate da putem njegovog sistema dodate nešto mase ukoliko vam je to cilj.

• 05:00: Proteinska štangla

• 08:00: Veliki smuti

• 10:30: Doručak sa jajima, povrćem i kobasicom

• 13:00:  Proteinima zasićen ručak praćen obrocima iz lokalnog roštilja

• 16:00: Smuti od kikiriki putera i džema

• 17:30: Užina od goveđeg mesa

• 19:00: Jaka večera sa mesom, povrćem i nekom vrstom ugljenih hidrata

N.Đ.

Izvor: Men's Health

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group