Fitness - Vežbe

Radite zmajevu zastavu kao Brus Li

Brus Li je pretvorio “Dragon Flag” u jedan od svojih najpoznatijih poteza, utemeljivši ga kao deo popularne fitnes kulture...

Silvester Stalone takođe je pomogao prilikom popularizacije ove vežbe, prilikom njene izvedbe u četvrtom nastavku Rocky franšize. Zmajeva zastava jedna je od najtežih vežbi namenjena trbušnjacima, a ukoliko želite da je isprobate, predstavljamo vam najbolji način koji će vam može poslužiti kao smernica i olakšati čitav postupak.

Kako se radi zmajeva zastava

1. Lezite leđima na klupi i uhvatite se za njene stranice rukama u visini svojih ušiju.

2. Krenite da izbacujete torzo gore i ispravljate noge sve dok vaši prsti na tabanima na budu uprti ka plafonu. Jedino što ostaje na klupi jesu vaša glava i ramena, a vaše telo mora nastojati da kreira pravu liniju od vrhova prstiju sve do grudi.

3. Pauzirajte na samom kraju pokreta, zatim polako spuštajte svoje noge dole, održavajući ih ispravljenim, istovremeno pazeći da ne krivite leđa. Tokom ove vežbe nije potrebno raditi previše ponavljanja pre nego što osetite kako vem stomačni mišižći gore, a ukoliko uspete da kompletirate pet ili više zmajevih zastava, onda ste definitivno u savršenoj formi.

U slučaju da se prilično mučite, pokušajte sa lakšim vežbama za torzo kako biste postepeno gradili snagu. Počnite sa ležećim čučnjevima i standardnim podizanjima nogu, zatim nastavite sa visećim podizanjima nogu. Kada jednom savladate ove pokrete, vratite se klupi i pokušajte da izvedete zmajevu zastavu.

Prednosti zmajeve zastave

Prilikom ove vežbe čitav vaš torzo je aktiviran, tako da je veoma važna u jačanju njegove snage. Vaši kukovi, gluteusi i donji deo leđa takođe su aktivirani. Zmajeva zastava predstavlja vežbu svih stabilizacionih mišića održavajući tenziju širom vašeg tela i pomaže da ojačamo mišiće ramena i povećamo mišićnu masu.

Radite pet serija po pet ponavljanja, sa mogućnostima modifikacija u vidu dodavanja nešto više izazova prilikom vežbanja, kao na primer ispravljanja prstiju na nogama, nošenja tegava na zglobovima ili teške obuće.

N.Đ.

Izvor: Man’s Fitness

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group