Fitness - Ishrana

Da li možete da jedete sve što želite ako trčite svaki dan

Ako ste mislili da vam svakodnevno vežbanje daje mogućnost da jedete šta god želite, razmislite malo bolje…

Nekoliko puta nedeljno pojedete brzu hranu, kupujete slatkiše, sladolede i čipseve, ali ste mršavi. Mnogo trčite i ne dobijate na kilaži, tako da stvari moraju biti dobre zar ne? Pa, ne baš.

Oni koji trče svakako su mnogo zdraviji od nas ostalih, imajući manje šanse za dijabetes i srčana oboljenja, ali na sve to najviše utiče zdrava ishrana. Generalno gledano, ljudi koji trče takođe vode računa o svom telu zdravo se hraneći i odmarajući se. Ali, nije ni to uvek slučaj. Neki od njih žive na slatkišim i pljeskavicama. Najkraće rečeno, trčanje može imati veoma negativne efekte po vaše zdravlje u kombinaciji sa takvim životnim stilom, a sa godinama, ta vežba čak i gubi svoju efikasnost.

Štaviše, najveći broj ljudi misli da može jesti šta god poželi, jer svakodnevno trči i ne dobija na kilaži. Praktično niko od njih ne prati i ne pridržava se preporuka kada se govori o ishrani, iako su ih savršeno svesti.

Da pojasnimo, samo zato što se kazaljka na vagi ne pomera, ne znači da vaša ishrana ne čini štetu vašem organizmu sa unutrašnje strane. Ishrana je jedan od najvažnijih elemenata dobrostanja svakog sportiste, kog se najmanji broj ljudi pridržava. Ljudi koji trče ne bi trebalo da jedu beli hleb, testeninu, pirinač i prerađeni šećer, iako se neće ugojiti od toga. Zašto? Pa, zato što ih telo pretvara u loše molekule, loše tipove masti i šećera, tačnije u sve ono što nanosi veliku štetu vašem srcu.

Ono što je zapravo najveći problem je činjenica da zbog svoje dobre forme, ljudi koji redovno trče tek kasnije osete posledice svega što su uradili svom telu. Potrebne su godine kako bi se uvidele prave posledice i prava šteta koju loša ishrana može doneti. Mnoge bolesti započinju u mladosti, ali se zbog činjenice da su u tom periodu praktično nevidljive zanemaruju i napreduju tokom vremena. Kada se simptomi primete, obično bude poprilično kasno za vraćanje nazad.

Zaključak naše priče je činjenica da ne možete da istrčite dovoljno kako biste sebi dozvolili loše navike u ishrani. Ako vežbate po ceo dan, ali radite druge stvari koje nisu zdrave po vas, posledice će vas stići kad tad.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group